oddis Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hehe.. moro å se tilbake på "gamledager" her på forumet, da det kunne ta opptil 1 dag før man kunne få respons. Husker jeg leste her i nesten et år før jeg trykket på register-knappen. Og jeg er glad jeg gjorde, for jeg har mer enn en gang lurt på hva som hadde vært min hobby om jeg ikke hadde fått BMW interessen min detonert av dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Var vel helst bare Gunnar og Hagenisse som skrev skit da. Men nå har det jo tatt helt av. Nå er det mange andre som også bare skriver skit, mener du? 2003-2009.. tida flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Stemmer det Nissen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 2003-2009.. tida flyr. Som om jeg skurre sagt d sjæl!! Av de 16-17tusen registrete brukerne her inne, hvor mange har vært aktive siste månedene? Går det an å sjekke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Og jeg er medlem nummer 5 på lista. Var ikke mye aktivitet i de gamle hårde dager. Var vel helst bare Gunnar og Hagenisse som skrev skit da. Men nå har det jo tatt helt av. Nå er du medlem nr. 11 og dermed fortsatt en av de helt store veteranene... Nissen er forøvrig medlem nr. 7... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Nissen er forøvrig medlem nr. 7... Og 1, 3, 4, 5 og 6 var nok testbrukere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå