hagenisse Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg liker gule på svarte biler. Kanskje jeg skal bytte tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Det kommer an på hva slags bil og hvordan settingen er, men som oftest må jeg si at jeg frekventerer hvite blinklys. Gule blinklys gjør seg godt på biler med kontraster synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg har orange blinkers på min originale og standard "snikmodell" av en E46 318d Touring...helt ok egentlig...jeg kommer ikke til å bruke penger på og kjøpe nye hvite blinkers...4 nye originale 16" Krysseker 42 felger derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 Her er "usynlige" blinklyspærer til 89 kr /par! http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_lykter_582000.htm Tror de er E-merket og godkjente også! Mobilsentrum har til 79 kr /par! http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=392070391&n=1200290513&pn=1227243217 I tilegg har de noe LED greier man kan putte inn: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=392070391&n=1200290513&pn=1227243211 Noen som har prøvd den LED greia? Lyser den sterkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 Hvite er helt klart penest,har hvite rundt om på e-28en men mangler på e-39en,det kommer nok etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 orange blinklys på hvite biler er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 HVITE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Helt klart hvite eller de litt sota. jeg har hvite på min sorte e-36, men de er litt for hvite så jeg vil bytte til de sota. Jeg synes orange blinkers i hvertfall på e-36,e-30 og e-34 er helt krise... men men alt er jo en smaksak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Orange er Ufyseligt, samme hva, Jeg har grå blink foran og på sidene, å hvite bak (disse skal få et tynt lag med sotespray, så de ikke er så "skrikende") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Jeg liker gule på svarte biler. Kanskje jeg skal bytte tilbake Ikke si det da! Jeg har sittet her og sammenlignet ved å se på modellbilene mine (Har to sorte med h.h.v. gult og svart) og jeg er faktisk ikke sikker selv... Nå skal det imidlertid snø tett en viss plass før jeg bytter tilbake... Det er ikke så rent lite arbeid og de hvite kostet en "middels jetjager"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg er også en stor tilhenger av hvite blinkers. Bestilte dette til min i går! Handlet på Ebay.de , foran og sideblinkers til kr 960 inkl frakt på døra Samme pris hos GS-bildeler er kr 2185,- pluss frakt. Blir nesten helt ny bil synes jeg.... Slik er min i dag: Og slik blir den om litt...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Ikke si det da! Jeg har sittet her og sammenlignet ved å se på modellbilene mine (Har to sorte med h.h.v. gult og svart) og jeg er faktisk ikke sikker selv... Kanskje jeg skal ha oransje på ene side og hvite på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Ville anbefale deg å gå for de hvite! De oransje er så standard at det oser... ser litt mer påkostet ut med hvite... Bilen min er Schwarz, så der er det PÅRNÅ med hvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Synes de hvite er blitt rimelig standard jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 hvite. drfinitivt hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå