Astri Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 No comment... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 .....skåååål guttabåis! ut med jængen på Bavaria Haugesund ikveld Ut å snu byn på hue!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Skål! Ikveld blir det Filmen (HANGOVER) å Nån øl.... imorgen blir det julebord på jobben.. å søndag er jeg Ødlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Skål Sitter her med bayern i hånda og varmer opp til julebord i morrra D er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Er på Bimmers å tar meg en pils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Skål mine BMW-venner, nå var det ut på julebord. Ha en fortreffelig kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Er på Bimmers å tar meg en pils hørtes ut som litt for tidlig, men det kan ha noe med at jeg tok noen i går Men uansett så sier jeg skål nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Er på Bimmers å tar meg en pils Sjæl=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Vel... det er fredag og anledningen byr seg... enda en fantastisk flaske australsk Torbreck Woodcutter's Red Shiraz 2006 (ca. 500 kroner på Vinmonopolet)... http://www.torbreck.com/TheWines/Woodcu ... fault.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Leste jeg FREDAG?! Dukket for mye nå Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Sterke saker den vina der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Hehehe... når man jobber mye, unger, hund, gammel BMW, vedlikehold på huset, gammelt vasketøy, sliten støvsuger og rot i skuret... går man litt surr i tingene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Ble en fuktig kveld igår ut på byen i Trondheim (Club Gossip og Down Town) Så ikveld går det på film og god vin Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Trøkka ned 3 liter med Black Tower nå. Snart ut på byen og finne noe mer. Skål gutter og jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Nå er det slutt! Er passe dritings. ! Snakkes i morgen. Har fått to tolbiud nå! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå