Hansh Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Skål Da er jeg endelig fri for juleøl! bare 4 vanlige igjen Neste år får du bare si fra hvis du vil ha hjelp med juleølen i stedet for å lide deg gjennom alle på egenhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hehe skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Skål fra Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 mødderføkkers fråm ål de kåntri, gøtt nyttår a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 mødderføkkers fråm ål de kåntri, gøtt nyttår a! På'n igjen ja? Skal ikke drikke i 2010 jeg, bare for å sjekke om jeg får bedre økonomi av det. Starta bra på 1. nyttårsdag med å ta taxi 2 mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hihihihihiihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihi 316! Starta nyttåret med å dore ei feit ei jeg Edit; Seff du får bedre økonomi, brukt over 70K i '09 på festing jeg.... Alt handler om prioriteringer vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Ha ha ha... 1-1 i 2010 vi da... Måtte jeg holde meg på 1 også! Hvis hu ikke var så feit at hu telte for 2 hu beistet ditt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Haha.. mer å ta i, mer å være glad i Cognacen var god idag også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hu telte for fire :-& \:D/ :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Har bare en ting å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Håper det var verdt det Edit: Når vi er inne på bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 ^^^^^^^^ Jeg hater alltid når det bildet av meg lekker ut på nettet Haeaheaehaeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hu telte for fire :-& \:D/ :whoa: Jeg har lært at ingenting skal være uprøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Jeg har lært at ingenting skal være uprøvd Hehehe... din melding medførte at jeg kom til å tenke på en gammel bekjent i Oslo. Han hadde alltid den strategien at når han gikk på byen sjekket han konsekvent opp den fineste dama... for så mot slutten av kvelden nedlegge hennes mindre pene venninne. Hvorfor? ... Jo fordi venninnen alltid knullet som om det var hennes livs eneste og siste mulighet for skikkelig rock´n roll i sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå