Morty999 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 hvor mange er fyllesjuk idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Faktisk i bra form, var på jobb 7 og greier ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 hehe. tilogmed jeg som ikke drakk i går hadde grisevondt i huet idag haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 whiteparty til helja! gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 whiteparty til helja! gleder meg allerede Whiteparty ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 hehe.. utestedet der jeg jobber skal ha whiteparty, og siden jeg har fri, og skal ut må jeg jo følge temaet for den kvelden. folk skal kle seg i hvitt.. derav whiteparty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 hehe.. utestedet der jeg jobber skal ha whiteparty, og siden jeg har fri, og skal ut må jeg jo følge temaet for den kvelden. folk skal kle seg i hvitt.. derav whiteparty Ååja! Sånn å kle seg i hvitt altså Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 hehe.. utestedet der jeg jobber skal ha whiteparty, og siden jeg har fri, og skal ut må jeg jo følge temaet for den kvelden. folk skal kle seg i hvitt.. derav whiteparty Ååja! Sånn å kle seg i hvitt altså Moro! ja spørs bare hvor lenge klæra er hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 hehe. tilogmed jeg som ikke drakk i går hadde grisevondt i huet idag haha Sånn av gammel vane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 skål Smaker div jule øl å skrur Rc bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 skål Smaker div jule øl å skrur Rc bil Skål:) Tar en litn brun fra Frankrike:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Da er det på tide å dra på seg dressen og kose seg på julebord! Får håpe pinnekjøttet er bra Ta det pent i kveld folkens og kos dere. SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 SKÅL!!! Vorspiel på jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Skål. Akkurat åpnet ei iskald ei, nå blir det beina på bordet og GT5 til jeg er for full til å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Skål! Vors med noen venner her nå også byen etterpå Kos dere og ta vare på dere selv og noen damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå