jon///M Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 da våler turn ble avlyst ble jeg heller sittende her bak datan med mye musikk og kjøleskapet fult av disse små grønne så da sei æ bære SKÅL! (btw, de små grønne for mæ e heinekken, ikke turborg (les: æsj) eller carlsberg (veldi godt øl men ikke på lik linje som heinekken)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 da våler turn ble avlyst ble jeg heller sittende her bak datan med mye musikk og kjøleskapet fult av disse små grønne så da sei æ bære SKÅL! (btw, de små grønne for mæ e heinekken, ikke turborg (les: æsj) eller carlsberg (veldi godt øl men ikke på lik linje som heinekken)) Heineken er godt øl ja Noen andre her inne som har vært på heineken experience i amsterdam? www.heinekenexperience.com Var veldig kjekt der inne, og anbefaler alle som skal til amsterdam og reise dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Drikker bare Heineken! utenom på pub da, for der har de det jo ikke ingen tvil her vertfal hva som er det beste ølet Drømmen er vel å reise til amsterdam ja å drikke heineken fra kran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Noen som skal skåle i kveld foresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Begynner snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Blir noe kalde i Kr.sand i dag ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Nice Party on!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Heineken og corona. Dyrt, men best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Bare jeg som liker Guinness? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Håper det. Hehe, neida.. Personlig så liker jeg ikke mørkt øl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Det er jo ikke noe en gjerne drikker store mengder av, men det gjør ikke jeg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Heineken og corona. Dyrt, men best! Er litt dyrt ja... men var bare perioden 14- 17 års aldere man tenkte på pris! bare man ble driting spilte de ingen rolle hva det smakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Jeg personlig har ei flaske Baccardi Lemon som jeg skal blande med cola og ha lime i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Heineken og corona blir litt for lyst ja. Guinness er faktisk ett ok øl å drikke mye av, pga det ikke inneholder så mye kullsyre. Farlig kjøledisken på ultra å maxi'n i Trondheim. Bare dyre importøl som frister. Snakker om det, så burde jeg hive meg rundt før klokka er seks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Ølutsalget stenger 6 på hverdager og 4 på lørdager her i tromsø nå! Teite politikere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå