Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Lykke til med jobbinga.

Her skal det blir "øvelse på julekvelden" så det har lukta pinnekjøtt og digg nå i flere timer. Sitter med det første rødvinsglasset og venter på at resten av folket skal komme. Heldigvis går det akkurat med 6 stk rundt kjøkkenbordet mitt, selv om det kan bli litt trangt.

Beltet er ikke stramt og skjortekragen er heller ikke kveldende, så dette blir nok bra.

Skål!

*setter potetene på kok og hiver litt julepølser oppi sammen med ribbene.*

Må bare passe på at slipset ikke forsvinner nedi noen av grytene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tacos og en flaske "Oomoo" (som jeg tror betyr emu på aboriginal) står på menyen her i huset. Australske Hardy´s har en gjennomført bra kvalitet på deres litt mer kostbare viner og rødvinen "Oomoo" (Shiraz fra McLaren Vale) er intet unntak. Det blir en hyggelig aften... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på konjakk fronten? Iallfall var jeg innom vinmonoplet idag får å kjøpe litt konjakk/ cognac etc , da jeg så at Mr. Thor Heyerdahl hadde kommet med flaske jeg ikke har sett tildigere (kansje for sjeldten innom polet). Prøve smaker nå å må si den er mild og røsker lite nedover he he. Ypperlig kvinne cognac dette vil jeg tru. Får jeg denne ned skal jeg nok sikkert få løst litt motorproblemer om dagen, iallfall få vekka` opp noen ildsjeller iløpet av natten, he he ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacos og en flaske "Oomoo" (som jeg tror betyr emu på aboriginal) står på menyen her i huset. Australske Hardy´s har en gjennomført bra kvalitet på deres litt mer kostbare viner og rødvinen "Oomoo" (Shiraz fra McLaren Vale) er intet unntak. Det blir en hyggelig aften... :D

Australia og shiraz klinger bra i mine ører- Det er faktisk det jeg benytter som "husets" på jobben. McPherson heter den og Hansa er importøren.

Jeg tror Australia er på offensiven når det gjelder vin, de har mye bra nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacos og en flaske "Oomoo" (som jeg tror betyr emu på aboriginal) står på menyen her i huset. Australske Hardy´s har en gjennomført bra kvalitet på deres litt mer kostbare viner og rødvinen "Oomoo" (Shiraz fra McLaren Vale) er intet unntak. Det blir en hyggelig aften... :D

Australia og shiraz klinger bra i mine ører- Det er faktisk det jeg benytter som "husets" på jobben. McPherson heter den og Hansa er importøren.

Jeg tror Australia er på offensiven når det gjelder vin, de har mye bra nå!

hvor jobber du?

da var en lang kveld avsluttet, ingenting er som 7/11 kl 5 om natten :o:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg endelig kom meg hjem etter en meget fuktig kveld på byen i ålesund. VEGA er et SUPERT utested, som er en av meget FÅ som faktisk spiller noe annet en RAP og CRAP. Mötley crüe, metallica osv hele kvelden, med innslag av annen bra rock!!

vega, nja ikkke helt bra :?:P

Når jeg er på byen skal det være rave å trans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacos og en flaske "Oomoo" (som jeg tror betyr emu på aboriginal) står på menyen her i huset. Australske Hardy´s har en gjennomført bra kvalitet på deres litt mer kostbare viner og rødvinen "Oomoo" (Shiraz fra McLaren Vale) er intet unntak. Det blir en hyggelig aften... :D

Australia og shiraz klinger bra i mine ører- Det er faktisk det jeg benytter som "husets" på jobben. McPherson heter den og Hansa er importøren.

Jeg tror Australia er på offensiven når det gjelder vin, de har mye bra nå!

hvor jobber du?

da var en lang kveld avsluttet, ingenting er som 7/11 kl 5 om natten :o:D:D:D

Driver selskapslokale og pub i bergen.

---så gleder meg til jul mao (da er julebordsesongen over)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia og shiraz klinger bra i mine ører- Det er faktisk det jeg benytter som "husets" på jobben. McPherson heter den og Hansa er importøren.

Jeg tror Australia er på offensiven når det gjelder vin, de har mye bra nå!

Ja... Australia har mye bra på vinfronten og de har også toppviner som f.eks Woodcutter's Red Shiraz fra produsenten Torbreck... spesielt 2006 årgangen er meget bra. Ellers er Sydamerika på offensiven... spesielt rødviner fra mindre kjente produksjonsland som Uruguay har jeg tro på. Idag står det imidlertid en fransk rødvin på menyen... en Lirac, Les Chenaies basert på Grenache druen. Den er middels dyr (rundt 80 kroner flasken i Danmark... eller rundt 140 kroner i Norge), men har fått toppkarakter av de fleste seriøse vinkjennere. Jeg er helt enig og det blir en hyggelig kveld... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...