Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

MEN! her er et viktig men. dersom dama velger å være utro mot typen, og holde på med meg(finne på ting som ikke er normalt blant venner), ødelegger hun forholdet mellom meg og henne, for hvem har tillit til en som er utro?

det som da blir konsekvesen- er at jeg ikke gidd å holde på med henne.. dvs. for at jeg skal kunne innlede et seriøst forhold til en som allerede er opptatt- må hun opptre seriøst ovenfor han også. dvs å konfrontere han med en eller annen unnskyldning for å slå opp, for så at meg og henne kan ta forholdet videre til et annet nivå.

Dette er jo selve essensen i det å være utro... den man er utro sammen med ser jo på en måte forholdets fremtid i deg enten du er mann eller kvinne. Og tilsvarende ser du trolig forholdets fremtid i den du er utro med. Man vet jo hva man går til og man kan derfor vanskelig klage hvis man selv en dag blir sviktet.

Jeg har alltid lurt på hva kvinner som er utro med gifte menn tenker om den samme mannen når hun har "kapret" ham... hvorfor skulle han putselig være mer tro mot henne enn mot sin tidligere partner ? Vel... slik er naturen og jeg tror at folk mange ganger er ubehjelpelige naturlige i slike sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste har opparbeidet seg en viss erfaring med å gjøre seg selv, før noen andre hjelper til med sine hender. såfremt at hjelperen ikke har gjort dette før, så er det ifl min erfaring at det er så utrolig mye dårligere enn når en gjør det selv. da kan en tenke på hvor mye bedre ting kan bli med erfaring.

Mht hender...

Det er fredag er det ikke?

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke høyrehånda er utro så er vel alt greit vel ;)

haha.. får nå ikke håpe det skjer:p

ikke at jeg har noe imot folk som er sånn, spes ikke hunnkjønn som er sånn,

men man blir automatisk litt forsiktig viss man møter på sånne:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

uff.. :( da har nettopp dette skjedd meg også.. :( dama kom ikke hjem fra en fest hu var på, prøvde å ringe hu og kjøre rundt i 4 timer å leite etter hu.. men neida, da lå hu hjemme hos en annen dust. :( kom igjen dagen etterpå og fortalte hele greia.. :( hva skal jeg gjøre? :( sitter her helt ødelagt og ikke veit hva jeg skal gjøre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun gjør sånn viser hun jo ganske klart hva hun mener om forholdet deres. Mulig hun beklager seg i ettertid, men hjelper det så mye? Gjort er gjort. Kan ikke være noe å samle på, for vil du gå resten av livet å tenke på om dette har skjedd før, og evnt om det kommer til å skje igjen?

Gjør det slutt med henne og let heller etter ei bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. :( da har nettopp dette skjedd meg også.. :( dama kom ikke hjem fra en fest hu var på, prøvde å ringe hu og kjøre rundt i 4 timer å leite etter hu.. men neida, da lå hu hjemme hos en annen dust. :( kom igjen dagen etterpå og fortalte hele greia.. :( hva skal jeg gjøre? :( sitter her helt ødelagt og ikke veit hva jeg skal gjøre.. :(

Trist å høre!

Ikke gøy den magefølelsen når du er ute og leter o.l. og følelsen av at noe er galt bare øker.. (Heldigvis ikke opplevd det pga. frykt for utroskap med samboeren min da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...