Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

har seff hatt våre krangler, men der har vel jeg vært den slemme... jeg har ett ego... og den er stor...haha :P men når alt kommer til alt, så kan jeg ikke tenke meg en annen jente i livet mitt!

 

Nei nå var jeg sånn femikladd....burde slette dette innlegget!!! Hun kan bruke dette imot meg,...

 

det holder med å ta en titt på de rosa greiene du har på beina for å skjønne hvor ståa er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt vanskelig for å beskrive hvor lite smart det er å legge ut bilde av deg selv og de to damene du ikke kan bestemme mellom.

Det vil ta pluss minus 20 minutter fra det er ute til noen plukker det opp og det treffer deg midt i trynet.

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt vekk alle bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt vanskelig for å beskrive hvor lite smart det er å legge ut bilde av deg selv og de to damene du ikke kan bestemme mellom.

Det vil ta pluss minus 20 minutter fra det er ute til noen plukker det opp og det treffer deg midt i trynet.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt vekk alle bildene.

Nå må du gi deg! Av meg selv og nå?? Bimmers folket er så latterlig bildesky at det ikke er måte på, og om jeg ikke får lov til å legge ut bilde av meg selv så er du teit.

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg! Av meg selv og nå?? Bimmers folket er så latterlig bildesky at det ikke er måte på, og om jeg ikke får lov til å legge ut bilde av meg selv så er du teit.

sent from my microwave using tapatalk

Det var ikke poenget.

Poenget er at slikt sprer seg, og du har i praksis fortalt hvem du er, og når folk som kjenner deg og kanskje ikke er dine største fans leser hva du skriver, så er det kort vei til å sende et tips til damene det er snakk om.

 

Jeg bryr meg vel ikke om hvem det er bilde av her - jeg tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det kanskje kan bite deg i rævva :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...