Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Som jeg sa til en dame som prøvde ganske hardt og lenge, for noen år siden;

Første bud er at man ikke kjøper "bilen" uprøvd, og prøver forskjellige "modeller" før man slår til.

Det er noe du bør tenke på. Se an markedet.

Kommer stadig nye kupp.

Hehe jo, men jeg ser ikke på disse som min framtidige hustru, er noen å kose seg litt og

Ha det fint med :)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går "flyttet" ho jeg bor samme hjem til foreldra sine, så vi får se hvordan det går.

 

 

Allerede etter en dag, var det MASSE mas på meldinger, om hvordan ho skulle fikse opp i forholdet, da det er hun som har skylden. Syk syk syklig over sjalu, veldig slitsomt syns jeg og det tapper meg for energi... totalt.

 

 

Ho har nøkkel til leiligheten vi leier, og jeg våknet at ho låste seg inn til morran i dag og begynte å lage seg frokost osv. 

 

 

lurer på hvordan det her skal gå .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30_joakim, dere eier altså en leilighet sammen... Er det da rart / dumt / unormalt på noen måte at hu har nøkkel? Har du noe å skjule, eller er du bare dritt lei henne?

 

Vi leier sammen...  

 

Er litt lei , sliten og utmattet , alltid trøtt, dårlig energi for jeg bruker altfor mye av mitt hodet på og tenke på ho, at ho er sjalu og mye annet rart...

 

og da tenker jeg , når vi har pause / være litt fra hverandre , da er det litt feil dagen etter og komme til meg på morran ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jo, men jeg ser ikke på disse som min framtidige hustru, er noen å kose seg litt og

Ha det fint med :)

sent from my microwave using tapatalk

 

Da er det jo ikke noen tvil. Skjønner ikke hva du bærer deg for om du bare skal ha det moro. Jeg vil ikke ytre for mye personlige erfaringer rundt dette på et åpent nettforum (Som kan finnes ved stikkords-googling WORLDWIDE), men kan gjerne meddele at jeg aldri har hatt noe problemer med å ha 2-3-4-5 og 6 stk på en gang, for moro, uten å få noe følger av det (Kanskje det får det nå, som jeg skriver det på nettet!?). *Ikke ta det som noe høy på pæra, eller prøv å gi noe moralpreken. Bare et godt eksempel.*

 

Nå lever jeg i beste velgående med ei dame jeg ser fremtidsutsikter med, og da blir det noe annet. Viktig å skille mellom spøk og revolver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har skjønt at hun har feil og ikke vil være uten deg?

 

Hun ringte meg og bombanderte meg med meldinger i går , mens jeg er på jobb og mens jeg skrur / holder på med bil...

 

 

Hun skjønner at det er ho som er gal og vil ikke miste meg.. Høres ut som jeg har et luksus problem at dama er gæærn etter meg, men blir for mye for meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt, og som vi snakket om tidligere så vil du bare ødelegge deg selv ved å fortsette med hun nå.

Enten tar dere en pause så hun får tid til å tenke igjennom hvordan hun kan bli bedre, eller så tror jeg ikke det er så mange andre løsninger enn å gjøre det slutt..

Tok laaang tid før jeg var et "normalt" menneske igjen etter et veldig likt forhold..

Det er ikke meningen at man skal bli knust av et forhold.. :) Det skal være noe man er glad for å ha, og som er oppløftende.

PS: Jeg forteller deg ikke hva du skal gjøre, bare hva jeg tenker utifra hva du skriver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt, og som vi snakket om tidligere så vil du bare ødelegge deg selv ved å fortsette med hun nå.

Enten tar dere en pause så hun får tid til å tenke igjennom hvordan hun kan bli bedre, eller så tror jeg ikke det er så mange andre løsninger enn å gjøre det slutt..

Tok laaang tid før jeg var et "normalt" menneske igjen etter et veldig likt forhold..

Det er ikke meningen at man skal bli knust av et forhold.. :) Det skal være noe man er glad for å ha, og som er oppløftende.

PS: Jeg forteller deg ikke hva du skal gjøre, bare hva jeg tenker utifra hva du skriver.. :)

 

 

takk :) 

 

 

Veldig slitsom og være tom for energi nesten hele tiden, selvom jeg er ganske nøye med kostholde med tanke på magen osv ;) 

 

 

Er ikke lett, vet ikke hva jeg skal gjøre ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...