Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke klarer å gjøre det slutt fordi du synes syndt på henne, så får du deg en overraskelse den dagen hun dumper deg, og du får se hennes kalde kyniske side. Da tenker du at du har kasta bort tiden.

Word! Kan ikke si meg mer enig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vet du om jeg er sympatisk ?

må være 2 for å feie, vært sammen med ho i 3 år nå bodde sammen og. men er ikke altid det funker, iallefall ikke når man er 17 år når man blir sammen.

I det du skriver ovenfor her dirty, så ikke bare bekrefter du at du er slik Fredrik omtaler deg som (mindre sympatisk), du kan faktisk havne inn under andre og mindre flatterende kategorier også!

jeg kjenner meg igjen i dirty dicky,(uten at det skal spekuleres og dømmes for mye rundt meg uten grunn) det kan være mange sammensatte grunner til at en ligger med noen for egen nytelse, selvom man vet at man gir andre forhåpninger.. syns ikke dere trenger å ta alle med en kam, selvom måten han ordlegger seg på oppfattes som at han er selvsentrert/player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. :( skulle ønske jeg var som noen av dere her som kalrte å gå ifra dama. :(

Kjenner meg litt igjen i den der. Gikk og dagdrømte om å komme meg ut av et forhold i sikkert to år før jeg fikk gjort alvor av det. Bare en ting å si om det, hopp i det, jo før jo bedre. Det blir et helvete og et styr og masse grining og søvnløshet (stryk det som ikke passer) men det vil bare bli verre jo lenger du lar det gå. Kaste bort tid gjør du og.

Har du ikke tro forholdet det nå er det lite sannsynlig du plutselig får gnisten. Tror det rett og slett ikke skjer.

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg igjen i dirty dicky,(uten at det skal spekuleres og dømmes for mye rundt meg uten grunn) det kan være mange sammensatte grunner til at en ligger med noen for egen nytelse, selvom man vet at man gir andre forhåpninger.. syns ikke dere trenger å ta alle med en kam, selvom måten han ordlegger seg på oppfattes som at han er selvsentrert/player

Det er ikke selve handlingen som er unik, men måten han omtaler det som.

Tro meg jeg har herjet endel selv, men jeg omtaler det ikke på den måten i et slikt forum av den grunn.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hoppet i det, jo lengre det er å vente jo verre blir det både for deg og motparten. Men skjønner såklart at det er veldig vanskelig, men du må bare stå på ditt og si at du må gjøre det som er best for deg. For regner med det går psykisk etterhvert..

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke selve handlingen som er unik, men måten han omtaler det som.

Tro meg jeg har herjet endel selv, men jeg omtaler det ikke på den måten i et slikt forum av den grunn.

:wink:

Jeg er helt enig i denne uttalelsen. Handlingen kan selvfølgelig diskuteres, men jeg mener at det er direkte upassende å fremlegge saken på den måten dirtydicky gjør i et åpent forum. Han setter ikke bare seg selv i et dårlig lys, men setter også en annen person (uvitende og kanskje uforskyldt sådan) i et dårlig lys. Spesielt det siste er primært bakgrunnen for min kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da begynner vi kanskje å bli enig. :)

men forsto at i innlegget til dirty dicky hvor det nå står "..." så har det stått noe av betydning som forklarer litt mer av begrunnelsen deres? jeg fikk ikke tid til å lese det inlegget før det ble editert bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: så du hadde skrivi nå breitbau, er vell 2 år nå snart vi har vært "sammen" hu har bodd på samme plass, men jeg har bodd hos hu i rundt 1,5 år, og nå har jeg flytta inn ett sted for meg selv, men det hjelper jo lite. blir nesten værre. er kanskje noe i fortiden ifra fjor sommer da jeg var litt ufin å dreiv å flørta litt med noen andre osv som kan ha noe med det å gjøre, men jeg er ikke sikker. hu sier hu ikke stoler på meg og slikt. hu har nesten ingen venniner, med kamerater som hu sier, som hun snakker med hele tiden, og hu kan være borte osv, hvis jeg ikke skal noe, men så fort jeg skal bort noe så blri det styr.

slik hadde jeg det og.. skremmende likt faktisk. er bare en ting og gjøre. sette foten ned og si det som det er. skal hu kunne gjøre noe uten deg skal du kunne det og. i et forhold er det bare sunt og ikke være sammen 24/7!

vis hu ikke godtar det er det bare og si det som det er og at du ikke klarer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ser at dette er en veldig gammel tråd som sikkert er glemt for lengst men må bare skrive noe her.

Jeg er veldig overrasket etter å ha lest 28 sider med tildels dype tanker og følelser fra så mange gutter/menn! Hadde dere bare fortalt oss jenter dette... Litt artig at jeg skulle få så mange svar på mine spm på et bilforum :lol:

Jeg har alltid vært i en vennekrets som bare er av gutter/menn (er jo i florida hos min eneste venninne nå da men...) og dem spør og graver om alt som har med jenter å gjøre da dem alltid får ærlige svar, som kan svi litt. Jeg får også svar på det jeg lurer på men her fikk jeg virkelig se at "dere" er ganske så like som oss jenter. Dere er nok veldig undervurdert hos oss jenter med tanke på følelser osv osv..

Dere som forsvarer "bløte gjerninger" som blomster osv; Dere gjør mer enn hva dere trur for jentene! Dette lever vi på i mange mnd etterpå :P

Og et kort? Gud bedre... Da hadde jeg svevd i skyene og vært verdens snilleste i lang tid etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et kort? Gud bedre... Da hadde jeg svevd i skyene og vært verdens snilleste i lang tid etterpå!

Uhhmm...Kredittkort?

Æææ, da må det være innbydelse kort til bmw dagene på Våler \:D/ :bmw::wave::D

(kort, med eller uten poesi?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...