316 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Nice Hadde sikkert latt meg "forme" som faen jeg, om det kom ei lekker dame under 40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 tror dere har skeiva litt ut av topicen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 316.. jeg må si en ting til deg..: du har tydeligvis ikke prøvd noen i den "eldre" garden.. dvs 30-35.. da hadde du sagt noe HELT annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Men når gutta blir litt eldre så lærer de at det beste er å ikke la seg "forme" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Men når gutta blir litt eldre så lærer de at det beste er å ikke la seg "forme" Tell me about it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 316.. jeg må si en ting til deg..: du har tydeligvis ikke prøvd noen i den "eldre" garden.. dvs 30-35.. da hadde du sagt noe HELT annet.. Var ikke ironisk ment av meg. Hadde latt meg forme som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Uforpliktende sex kan de få hos hvem som helst, i utgangspunktet. Face it, du er for gammel! Når du blir voksen kommer du nok til å forstå bedre hva jeg mener... Er redd Fredrik har helt rett her. Eh, det var engang en "ganske nær venn av meg" som ble forført av en svensk jente i slutten av de 30, gutten var "ubrukt" og siden så han seg ikke tilbake, tiltross for å ha prøvd 3 ulike tiår med eh, kvinner. (mht alder) Det visste seg at denne "nære vennen" hadde eh, endel ulike relasjoner etterhvert, slik at det visste seg å være en mer eller mindre direkte sammenlikning ifht alder og heftig sex. Hans moral var, bedre med minst ti år eldre enn ti år yngre. Så på slutten av dette får jeg rette en liten hilsen til (blågule) Monica. Hva damene er ute etter som går etter yngre gutter, makt selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hva damene er ute etter som går etter yngre gutter, makt selvsagt! Det er nettopp derfor jeg holder meg til de på min egen alder Edit: Hmmm, var vel ikke 316 som skrev det... Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Var ikke ironisk ment av meg. Hadde latt meg forme som faen! Du er ikke voksen... bare kåt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hvorfor bli voksen? Det har i hvertfall ikke jeg noen planer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Var ikke ironisk ment av meg. Hadde latt meg forme som faen! Du er ikke voksen... bare kåt... Hehe Trur han egentlig ser for seg selv som en sexslave hos en eldre dame, men trur det er langt ifra det som kommer til å skje. Psykisk forming er vel heller det rette ordet. Eller som det sies på godt norsk; Tøffel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Tøffel ja Slik jeg har forstått det, så vil de veldig gjerne forme deg slik de vil ha deg uten at du blir det.. merkelig i grunn. At det er bedre med eldre kvinner enn yngre er jeg enig i. Men det går vel i grunn sammeveien hos menn? Noen som kan si at det er sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 En må aldri skylde på en gutt for at han prøver seg på ei jente. Om jenta er opptatt eller ikke er opp til ho, og ho bør selv vite hva ho bør og ikke bør gjøre. Det er det dummeste jeg hører om når gutter skal "ta" fyren som har prøvd / hatt seg med dama si.... Helt bak mål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Vil nesten tørre å påstå at vil alle er noen tøfler Vi gjør jo som regelsom det motsatte kjønn vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 ":4483uja2]En må aldri skylde på en gutt for at han prøver seg på ei jente.Om jenta er opptatt eller ikke er opp til ho, og ho bør selv vite hva ho bør og ikke bør gjøre. Det er det dummeste jeg hører om når gutter skal "ta" fyren som har prøvd / hatt seg med dama si.... Helt bak mål... Så hvis en eller annen slask prøver seg på dama di selv om han vet godt at ho er sammen med deg så syntes du ikke det er det minste respektløst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå