Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Da er den tredje uka som singel påbegynt, alt går bare oppover nå. Jeg skrev tidligere at vi var enda venner, men nå vil hun ha meg tilbake plutselig, men jeg vil ikke. Så er ikke så veldig gode venner, jeg prøver da, men hun vil ikke være venn men kjæreste. Jeg liker ikke å såre noen uansett, men jeg måtte jo såklart si at jeg ikke vil inn i et forhold igjen nå. Så hun er ignorant for tiden. Håper det ordner seg, jeg vil ikke tilbake til henne, men håper vi kan omgåes fordi.

Til BreitBau:

Du sa jeg skulle være obs på sex'en, det har gått helt fint. Ingenting har hendt etter vi ble splittet. Men jeg skjønner meget godt hva du mente, men jeg er ikke en slik person som flyger på hvem som helst og er heller ikke veldig fan av "one night stands" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud guttar, dåkke forstår vel det at det e ytterst sjeldent at noen kan være venner rett etter et brudd???!!!!

Hold dere borte fra hverandre, start et nytt kapittel og kom dere inn i nye rutiner uten hverandre, og etter ei stund (da er det snakk om mer enn 2 uker :? ) så kanskje dere finner kontakten igjen, men kun som venner, da en av dere eller begge har fått nye interesser og den verste savnen har slukna...

Og DirtyDicky? Du passer nicket ditt. :? Sier ikkje at jenta e uskyldig, for hu veit ka hu gjorde, men hu hadde vel et lite håp at hu skulle klare å forføre deg og friste deg tilbake slik som i alle teite romantiske filmer, og da du gikk med på å hoppe i halmen så tok hu det som et svar på at det funka. Hadde du lagt korta på bordet fra du merka første hint, så hadde du nok ikkje vært i den situasjonen du e nå. Noen ganger så må den andre bli såra, men de kommer nok som regel ganske fort over det...

Lykke te folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde det slutt med kjerriga for 1 uke siden selv. var nedom idag å hentet no. gikk fryktelig galt. så nå er helvette laus igjen da hun tror jeg vil tilbake :? hadde jeg bare klart å hold kuken i buksa den timen jeg var der å nei fysj føler meg slem

Hmmm... du høres ikke ut som en sympatisk type... ikke har du lyst til å være sammen med din tidligere kjæreste (... eller "kjærring" for å bruke din betegnelse av henne), men feie over henne... det kan du. Du har iallefall et nick som passer ganske godt... eller kanskje du bare er stor i kjeften her inne ?... :x

Det er ikke lett å være gutt alltid, er mange lyster som styrer.. Er ikke lett å si nei, kan jeg skrive under på og jeg har selv vært slem gutt i flere år etterpå..

Da min ungdomskjæreste fra 14-16 bestemte seg for å gjøre det slutt med meg i 16-års alderen, var jeg knust i flere måneder etterpå.. Når det værste savnet gikk over for oss begge (uten sex i denne perioden) hendte det tidt og ofte at jeg hoppet til køys med henne. Frem til jeg reiste i militæret 3 år senere hadde jeg "feiet over" henne, selv om hun hadde vært sammen med 8 andre (ikke særlig seriøs hun ser du), i mellomtiden. Med andre ord var hun utro mot alle 8 typene sine frem til da..

Hun er sånn fortsatt.. Eksen hennes nå ble dumpet til fordel for en 34 år gammel mann med to barn, som hun tilfeldigvis jobbet sammen med liksom, så dama er jo helt skutt i huet.. Hun er faktisk helt fjern og totalt useriøs når det kommer til kjærlighet..

Forøvrig møtte jeg hennes mor på lørdag. Jeg og min samboer i 3 år, var ute å handlet, og da kom hun bort og sa: "så skjønne dere er sammen, men husk at *nevnerikkenavn* fortsatt er fri og frank da, dersom du er klar for å satse!*

Hadde ikke hjerte til å fortelle henne at hennes dattern er sammen med en 10 år eldre mann med 2 barn, og at det ikke er sjans i hel**** at vi noengang kommer til å bli sammen igjen.. Forøvrig er også denne moren veeeldig påtrengende.. Hun trenger da ikke sitte på fanget og blåse meg på øreflippen når hun møter meg og min samboer på kafe?

Edit: Siden det tydeligvis ble dårlig skrevet av meg, må jeg bare si at det IKKE er noe galt med 34 år gamle menn med 2 barn overhodet!.. Det er enkelttilfellet og ikke generelt sett menn i denne gruppen jeg tenkte på, noe jeg også har utdypet under :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid så lett å være gutt heller nei, det skal være sikkert og visst. Jeg har aldri vært utro mot noen, og kommer heller aldri til å være det. Men 2 tidligere forhold har gått til grunne på grunn av utroskap... Ingen ting er verre enn utroskap, fy faen så brukt man føler seg etterpå. Spiller i hvertfall ingen rolle for min del om det er aldri så mye alkohol i bilde eller ikke, utropskap er svært lite tilgivelig.

Når det gjelder tidligere ekser, så har jeg ei som er rimelig pågående nå. Hun har kommet ut av et lengre forhold for et par måneder siden og har mast konstant på meg om sex etter den tid. Har ingen problemer med å ha sex med henne, men jeg vet (og hun har sagt det selv) at hun er redd for at hun kommer til å få følelser for meg. Har ingen intensjon om å satse på nytt med henne. Men men, vi får se. :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka då da om typen hennas e 10 år eldre og har barn fra før? tenk før du skriver. Og ikkje vær for ovanpå, om 10 år så kan det være du som sitter i hans situasjon...

Når han selv er utro mot kona si, med ei som er 10 år yngre, fordi ho er klåfingra, nærgående og ser alt ho ikke kan få som ei utfordring... Ja da er det ikke mye "hva så?"

Det med at han er 34 år og har 2 barn, og at jeg tiltaler det med negativt fortegn, mener jeg, at når man har 34 år og 2 barn, er utro mot kona med ei på jobben som er 10 år yngre i en periode på over 6 mnd før kona finner det ut pga en sms, ja da BURDE man kanskje ha lært konsekvens tenking litt tidligere? Jeg mener enkelttilfellet her, ikke generelt om du skjønner?

Og om du faktisk greier å påstå at jeg om 10 år er utro mot min kone og mine 2 barn, ja da finner jeg ditt innlegg utrolig provoserende Astri.. Hvem FAEN er du til å dømme meg og mene at du kan forutse min fremtid?:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye følelser - kan dere ikke heller fortsette denne tråden på www.kvinneguiden.no ? :lol:

Tråden ligger faktisk under "Annet bil- & motorprat"....

Joda, men bimmers har tradisjon for å la noen populære OT tråder leve videre for evig tid til de blir glemt eller sporer helt av.

Vedr. "hvem, hva og hvor" når det gjelder utroskap... så vet nok både menn og kvinner hva de gjør, men av og til har man ikke helt kontroll over situasjonen. Dette kan til en viss grad unnskyldes, men ikke at man direkte spekulerer i konsekvensene... f.eks at det sitter en igjen med et håp som brast. Kjærlighetssorger er noe av det vanskeligste man kan oppleve... eller mer korrekt... det bør være noe av det mest vanskelige man kan oppleve... for alternativet er at man er en kald fisk og ikke verdt å ta hensyn til. Dette blir godt illustrert i innlegget til dirtydicky iom. at han gjerne ville ligge med sin tidligere kjæreste (hvis hun noen gang var det for ham) for sin egen nytelses skyld, men ikke være sammen med henne igjen tiltross for at han visste at det var det hun håpet på når hun valgte å ligge med ham igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til at jeg forøvrig ikke tror du mente det slik ;)

nei, var absolutt ikkje ment at du kom til å være utro om 10 år. Eg må ha oversett det at mannen var gift, eller så skrev du ikkje noe om det.

Men ingen kan se frem i tid og si at om 10 år så e eg lykkelig gift med hus, bil, lån og 2.5 barn. Og det var ikkje ment å dømme!

Eg e sjøl ilag med en mann som e 10 år eldre enn meg og med barn fra tidligere forhold. Men han var iallefall singel da eg fant han. Og det va eg og. Det som fyrte meg var at det virka som om du hang deg veldig opp i alderen. Og det mener eg e feil. Alderen på papiret har ingenting å si, så lenge de klaffer mentalt og kemien e god.

Kunne aldri falt meg inn å starte et forhold til en gift/opptatt mann. Det er bare å leke med sine egne følelser og gi seg sjøl forhåpninger...

Og tanken; nå e han utro mot kona si med meg, om han dumper henne og blir ilag med meg, kommer han da til å gjøre det samme mot meg? Den tanken hadde gjort meg alt for usikker til at eg hadde takla å være sammen med den personen. Da hadde eg heller backa ut.

Håper du forstår ka eg meinte teddy'n. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når du tilbringer mye tid blant nickene på ett forum, er det ikke vanskelig å fortså at flere ønsker å vite litt mer om personene bakom.. Derfor er det ofte greit med populære off-topic tråder, siden det sveiser oss bedre sammen som en gjeng, samt at det tilfredsstiller den trang mange kan ha om å snakke om noe annet enn bare bilprat..

Det er feks ikke noe interessant å snakke om at "dama er utro" i kvinneguiden.no, fordi sjansen for at jeg møter igjen de samme folkene der er liten, og jeg ønsker heller ikke i utgangspunktet å knytte bånd til noen av de..

At folk ønsker å fortelle syns jeg ikke er noe problem. Hvor lenge hadde du sitti rundt ett bord som kun skulle snakket bilrelatert på en kafe? Etter en stund kan det være du ønsker å snakke om noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...