Gå til innhold

Kem har den bilen som er lengst kjørt og kor langt går bmw?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min gamle e35 91mod 318i var en sliter kan man vel si.

Ser at det kun var positive utsagn her, men måtte jo komme noe negativt til slutt.

Kjøpte bilen da den var rulla 148.000km og solgte den da den var gått 212.000km og bytta så si alt på bilen, bilen var jo fantastisk god å kjøre når alt var iorden, men dessverre sto den vel halve året på verksted de 2siste åran(mulig jeg overdriver litt her da:)

Men den gang da, uviten ung man som ikke hadde peiling på bil i det hele tatt og kjøpte meg værstingen e36 med m40 motoren :x

Trur også i etterkant at denne bilen var spolt tilbake 100-150.000km og i tillegg fant dem ut på verksted at bilen var kollisjonsskadet og karosseriet var bøyd... :evil:

Men tross alt dette, så ligger Bmw mitt hjerte nærmeste, og jeg simpeltent elsker bmw :D Og henter vel snart en bmw e46 coupe, og denne gang skal jeg gå for en fantastisk 6"er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... tendensen er at de fleste her har godt brukte biler, men det behøver jo ikke være noe negativt. Godt å se at bilene holder så mange kilometer. Den 7-serien jeg brukte har gått 262.000 kilometer... vet ikke hvor mye lenger i og med at den ikke vil starte ( helt 100%død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...