wicky124 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Så på ett sånn harryforum for en stund siden...der noen hadde styla en Enzo... "nei faen hell...hadde heller tatt ei 940 istedet for den plastikktralla as"... dette var da en gjennomgående holdning til 90% av folka på forumet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Vag!. Hadde en Passelat for en del år tilbake, fekk skikkelig avsmak etter den møkka der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ser mange skriver 240 og Lada. Det mener jeg er veldig overfladisk og lite gjennomtenkt. 240 er et ikon i bilhistorien. For oss som liker råning er 240, samtidig med Granada og Ascona B, de bilene som har betydd mest i oppveksten. Hvem har vel ikke sittet i baksete på en slik? Alle har et forhold til disse bilene. De er godt sammenskrudd, gode å kjøre og det er ren mekanikk. Man lærer seg å kjøre, istedenfor å bli polstret inn i en moderne ESP-drapsmaskin. Lada er så sært at det er kult. Bilene starter og går og man får flere blikk etter seg i 2012 om man kjører Lada enn en kjedelig Golf. Av nyere biler har jeg totalt avsmak for flere merker. -VAG (ikke Audi etter 2009 ) -Alt koreansk -Alt kinesisk (egentlig bare kopibiler) -Opel etter 1985 -Prius!!! Denne bilen startet hybridhysteriet -Alle hybrider og elbiler -Renault -Nissan (etter at de startet renault samarbeidet) -Fiat -Iveco Ellers er det flere dårlige merker (citroen, alfa osv..) men jeg tar dem ikke med på listen fordi de har noen skikkelig kjøreglade biler, eller tekniske vidundere. Bare så det er lagt på det rene: BMW er og blir best! Men jeg har ikke tunnellsyn på bmw, som visse andre her inne. Min topp 3 liste er: 1 BMW 2 Ford 3 Subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 1: citroen (elektriske feil/bilene tar fyr) 2: Renault (fordi det er fransk) 3: Peugeot (bedre enn de over, men alt føles løst og dårlig) 4: store amerikanske varebiler (voldtekts kjærrer) 5: EL-biler (livsfarlig, strømmen man lader dem med er ikke miljøvennelig så da er heller ikke Bilen det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Egentlig en glitrende tråd Men shit så mye fordomer folket har. foreksempel hyunday og kia som selveste vw sjelver i buksene når de nye modellene dukker opp. Så bra har de blitt Citroen og peugot har også virkelig jobbet med og lage modeller som er freshe og spennende de siste par årene. Et merke synns jeg har stått veldig stille da nemelig volkswagen så det blir min kandidat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 VAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Vi kan jo også bare gratulere Toyota med en ny Yaris, like grim som den gamle. Jeg skjønner meg ikke på Toytoa designet, virker som de prøver å lage biler som ser "glade" og "fornøyde" ut men i realiteten så ser de bare teite ut Like så med faceliften på Avensis, de har jo bare gjor den enda verre Ford Kuga er også en bil som ser jækla rar ut, i allfall bakfra og fra siden. Alt for uproposjonert, høy og kort. Nå blir sikkert svigerfar fornøyd for han har nettopp kjøpt en Nye Mercedes ML ser helt rar ut da den ser ut som noe korea greier, og R-klassen har de gjort enda verre med faceliften. Den ser fortsatt ut som en loff, men forfra med svær grill så ser den ut som en sånn batteridrevet håndstøvsuger man har i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg sier bare R63 varebil fredda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg sier bare R63 varebil fredda Ja det gjør den jo bare enda værre, å style en sånn Mercedes er som å sminke en gris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 DS´en var uten tvil sånn ca. 50 år for tidlig ute da den kom på markedet i 1955. Jeg har også stor sans for Citroën CX og XM...de representerer alt hva Frankrike står for...på godt og vondt. Japanske biler er generelt absolut ikke dårlige biler, men de mangler ofte et salgsfremmende image og en stilmessig kontinutet. Honda har generelt en konstruksjonsintegritet som på mange måter setter BMW i forlegenhet og Subaru produserer modeller som objektivt nok er de mest holdbare bilene på markedet. Saken er at det faktisk er vanskelig å finne en bilprodusent som kun produserer søppel, men Lada og Kia er helt klart gode kandidater. Allikevel er en Lada Niva helt klart bilen for deg som har tenkt til å krysse den russiske taiga på vei til Vladivostok... trond67: Du har et veldig godt poeng i ditt innlegg... både når det gjelder fordommer mot div. bilmerker generelt og spesielt fordommene mot Hyundai/Kia. Svært mye er forandret siden 2005 da jeg skrev mitt ovenstående innlegg. For nettopp Hyundai og Kia har gjennomgått noe nær en revolusjon når det gjelder kvalitet og design. Dette er som du korrekt påpeker såpass dramatisk at selv VAG skjelver i buksene når sydkoereanerne kommer med en ny modell. Det er... om ikke helt like dramatisk... tilsvarende når det gjelder PSA´s bilmodeller også. Nye 508 fra Peugeot og ikke minst den siste generasjonen C5 fra Citroën ligger ikke mye tilbake for VW Passat i opplevd kvalitet... franske eller ikke. En annen interessant nyhet er Opel. De har også gjennomgått noe nær en revolusjon når det gjelder kvalitet og design de siste årene. Det var nok i grevens tid kan man si. Hadde GM ikke sendt flere penger til Rüsselsheim ville Opel kun ha vært i historiebøkene nå. Utviklingen er interessant iom. at Opel før midten av 80-tallet hadde en possisjon i folks bevissthet omtrent som Volkswagen har idag. Det var forøvrig tilsvarende med Ford, men de har ikke vært like langt ute å kjøre kvalitetsmessig som Opel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 missliker sterkt Chrysler Voyager, fy***************e for en jævla drittbil å skru på...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Eneste jeg virkelig hater er Chrysler PT Cruiser.. Så en i tsjekkia for noen uker siden. Han som eide den syntes tydeligvis det var smart og fint å feste en spoiler MIDT oppå taket.. Jeg ble nesten kvalm av synet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 missliker sterkt Chrysler Voyager, fy***************e for en jævla drittbil å skru på...! Min far disponerte en slik i jobbsammenheng, en 7 seterers 2003 modell Grand Voyager 3,8 V6 AWD, med 225 hk så kjørte den glatt i fra en 10 år gammal Golf GTI På motorvei i Danmark så fikk vi tynt den opp i over 220 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 missliker sterkt Chrysler Voyager, fy***************e for en jævla drittbil å skru på...! Min far disponerte en slik i jobbsammenheng, en 7 seterers 2003 modell Grand Voyager 3,8 V6 AWD, med 225 hk så kjørte den glatt i fra en 10 år gammal Golf GTI På motorvei i Danmark så fikk vi tynt den opp i over 220 km/t kan godt henne det men bare det å bytte plugger på en sånn jævel må man jo omtrent ut med hele motoren da de sitter på innsiden mot torpedoveggen... sykeste møkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Min far disponerte en slik i jobbsammenheng, en 7 seterers 2003 modell Grand Voyager 3,8 V6 AWD, med 225 hk så kjørte den glatt i fra en 10 år gammal Golf GTI På motorvei i Danmark så fikk vi tynt den opp i over 220 km/t kan godt henne det men bare det å bytte plugger på en sånn jævel må man jo omtrent ut med hele motoren da de sitter på innsiden mot torpedoveggen... sykeste møkka Hehe, er det ikke den generasjoen fra 1995-2001 som er en berykta møkka bil da? De derre grusome 2,5 turbodieselsen som er svarte i ræva av sot og skam daue bensin 2,4 literne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå