bmwrasaren Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 - Kia - Hyundai - Mercedes - Think Jeg forstår ikke helt hva som er galt med Lada? Det var en gang et program om en som hadde en skikkelig stygg Lada, men så tok Lotus seg av den littegrann Når de var ferdige med den bilen, fy fader så rå! Så Lada skal en ikke parkere helt, gode utganskpunkt Men ja, dritstygge biler orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Apropos Lada... denne artige TopGear episoden viser at med litt hjelp fra Lotus kan selv en Lada bli cool... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Apropos Lada... denne artige TopGear episoden viser at med litt hjelp fra Lotus kan selv en Lada bli cool... Fin epidose dette, men det er fremdeles en lada. Lada-entusiaster var sikkert ekstatiske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Shiiiit finnes det Lada-entusiaster??!..Det er sært det!....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg hater franske biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg hater franske biler! Hvorfor det... har du noen spesielt dårlige erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Tenkte hovedsaklig på Peguot og Citroen... og det er liksom bare småbiler, ikke noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Apropos Lada... denne artige TopGear episoden viser at med litt hjelp fra Lotus kan selv en Lada bli cool... Det er godt du støtter opp Fredrik! Ikke tro at jeg er en hardbarka Lada fan! Må bare støtte litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Tenkte hovedsaklig på Peguot og Citroen... og det er liksom bare småbiler, ikke noe for meg Hmmm... Citroën C6 er ganske stor... kun 13 cm kortere enn en BMW E65, men betydelig mer sofistikert... http://www.youtube.com/watch?v=EjaHriYxYas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Du skal være rimelig frankofil for å kjøpe en ny C6. Økonomisk ruin er bare fornavnet. I Norge koster en ny C6 nesten 850 000. I Danmark snuser du på 1,2 mill NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Du skal være rimelig frankofil for å kjøpe en ny C6. Økonomisk ruin er bare fornavnet. I Norge koster en ny C6 nesten 850 000. I Danmark snuser du på 1,2 mill NOK. Det er dessverre nesten helt korrekt... Citroën C6 3.0 koster ca. 790000,- danske kroner eller ca. 870000,- norske kroner. Jeg liker C6 godt og kunne egentlig godt tenke meg å prøve den... bare for å være litt eksentrisk og original. Alle som har kjørt en brukbar DS, CX eller XM vet hva jeg snakker om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 dobbel post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Mitsu ja, plast bil hehe.Men seriøst, vi skulle hatt en avstemning om dette alvorlige emnet her. Topp 10 for meg ser vel slik ut. (hvor 1 er verst) 1. Auda. (grunn, hater auda med et intenst rødglødene hat) 2. Alt fra korea (grunn, sjel løst og kjedelig, plast) 3. Alt fra england (grunn elendig kvalitet) 4. Alt fra Kina (grunn copycat uten sjel og innhold) 5. Alt amerikansk (grunn, elendig kvalitet, gammelmodig interiør) 6. Ford (grunn, kjedelig) 7. Toyota (grunn, ekstremt kjedelig) 8. Mitsu (grunn, plast plast plast, = dødsulykke ved uheldig parkering) 9. Saab (grunn, sært interiør, og wannabe) 10. Nissan ( grunn, hehe... klarer ikke slutte å le) VAG fortjener også å være på den lista der egentlig, og Opel Topp 10 listen ble altså for kort - hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 For en lang og sakelig tråd. Mye interesant lesing her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WardeN Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Liker ikke: Opel, etter egne erfaringer med en kadett. Utseende er heller ikke akkseptabelt. Ford, liker ikke utseende og spesielt ikke sierra, og mondeo. VW, etter egne erfaringer med en passat. og generelt alle små biler.(ikke basert på noe) Liker derimot: Mercedes, diesel motorene har nådd utrolig km.stand, har også en del finesser som ingen trenger men som er artig å skryte av. Volvo, var nyskapende i sin tid, samme som saab var. volvo hadde jo også bra holdbarhet, idag er de vel på samme nivå som andre. Audi A8, eneste audien jeg liker. og generelt gamle bensinslukende amerikanere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå