E-30 big Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Slike folk burde SKYTES! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Sinnsykt mange fæle biler på den Nightmare sida ja... Dette var vel ikke noe unntak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 http://www.uglycars.co.uk/ Well what can we say? Fiat have obviously produced this car especially to star on these pages - and we thank them for that. Combine the worst elements from a lavatory cistern, a banjo and a dead poodle and you would get something similar to the Multipla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Vakke så fint det der nei hehe, fytti h***** å stygt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg blir kvalm... mer er d ikke å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Bakenden var ganske lik ford scorpio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 :-& :-& :-& :-& :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 hærregud sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Det der var helt jævlig stykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Syns den så ut som en amrekansk ford bakfra? tung og jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Dæven, den så jo assfuck'a ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 sukk jeg har ikke ord..... gjør de dette for morro skyld eller er det virkelig noen som mener det er kult får vondt i mitt bmw hjerte av å se det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Slike folk burde SKYTES! Enig, dette er et overgrep på merket. Tror jeg skal finne meg en ford eller audi og HEVNE meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Huff...det ser jo ut som om noen har forsøkt å redusere en E34 til en Ford Capri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 NY REKORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå