BMW_JP Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 åssen i helvete kommer dere til et sted som har fartsdumpere? Omvei?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 den leppa som står på den blå/lilla E36en ovenfor, er den kjøpt på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 kjempefin bil! fikk plutselig lyst til å bytte ut vinterbilen min (-95 passat stasjonsvogn) med en E36 touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 p.i.b har en av norges peneste touringer, garantert!! sinnsyk vakker og RÅ bil p.i.b !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 kjempefin bil! fikk plutselig lyst til å bytte ut vinterbilen min (-95 passat stasjonsvogn) med en E36 touring! Hvis den evt. skal være en vinterbil bør du ikke ha like lav frontfanger som P.I.B...dumt å leke brøytebilsjåfør hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 kjempefin bil! fikk plutselig lyst til å bytte ut vinterbilen min (-95 passat stasjonsvogn) med en E36 touring! Hvis den evt. skal være en vinterbil bør du ikke ha like lav frontfanger som P.I.B...dumt å leke brøytebilsjåfør hele tiden. hehe! nei, den vil jeg evt ikke ha. det er den eneste tingen jeg har å utsette på den bilen. holder med vanlig M-tech fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Skikkelig fin bil du P.I.B, synest stylingen er fin eg Hvor har du fått tak i de chrommede spilene i grillen? Noe du har limt på, eller hele riller? Det er orginale 97mod. Chrome nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Tror det der er den lekreste E36 handlevogna jeg har sett. Får faktisk lyst på rød bil jeg. Og det er noe jeg alltid har sagt jeg ALDRI skal ha. Har en liten drøm om en Imolarot E46 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 kjempefin bil! fikk plutselig lyst til å bytte ut vinterbilen min (-95 passat stasjonsvogn) med en E36 touring! Hvis den evt. skal være en vinterbil bør du ikke ha like lav frontfanger som P.I.B...dumt å leke brøytebilsjåfør hele tiden. Er bare å fikse en løsning slik at du lett kan da av den nederste leppen det. Det gjør iallefall PIB'ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg tar egentlig 'avstand' fra stasjonsvogner, men dra meg i fletta den doningen var lekker Virkelig, god jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 meget pen bil! Men jeg tror jeg hadde fått problemer i molde med så lav bil... er reine hinderløypa her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Ååååhhhh, vakker bil! Liker vanligvis hverken stasjonsvogn eller røde biler, men der der!!! Den slo an så det suste :D Skikkelig fin! Bare å si ifra hvis du skulle få lyst til å donere den bort til en stakkars 19-åring uten bil Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 hvem sa man ikke kunne få en unge å fortsatt ha en sportslig bil ? nydelig stasjonsvogn faren er vel at det er fult av høytalere bak så det ikke blir no barnevogn der alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 meget pen bil! Men jeg tror jeg hadde fått problemer i molde med så lav bil... er reine hinderløypa her.... Molde er en håpløs bil trafikkmessig sett ja Nestn halve byen er jo enveis kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå