Tommy Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 CLEAN....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 hagenisse, den er for høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Bjørn har som sagt senket bilen mer etter han tok disse bildene. Samt har han lovet meg 2 kroneis (jordbær/sjokolade) for hver leppe han knekker! Blir mye is i sommer vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Ja det var en strøken cab, skulle ønske jeg hadde en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Flott bil. Er det samme farge som min, Madeira schwartz? (blålilla) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 alexrh, fargen står på eksteriør... montrealblå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Blir mye is i sommer vet jeg! Haha, det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 strøken bil det der, men er de felgene orginale altså ? på mine 17*8 felger av samme type står det inngravert "BMW MOTORSPORT" på de, kan ikke se det på dine, men mulig jeg ser dårlig.. Felgene er orginale. På cabn har ikke "GT" felgene inngravert Motorsport, men kun det lille M merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Tusen takk for fin respons:) Morro å lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Nydelig bil ja Gutensein!! Stå på videre. (Med det du har tenkt å stå på med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 En meget pen bil, men bildene er for mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Flott cab dette! Har sett endel bra bilder av den på nett før. strøken bil det der, men er de felgene orginale altså ? på mine 17*8 felger av samme type står det inngravert "BMW MOTORSPORT" på de, kan ikke se det på dine, men mulig jeg ser dårlig.. Orginale M3 GT felger har inngravert BMW MOTORSPORT og kanten samt kanten på ekene er blankere enn vanlig. Tror disse felgene er smidde også? Slik ser de ut: http://www.bmwinfo.com/pictures/00524.jpg Det er de jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 strøken bil det der, men er de felgene orginale altså ? på mine 17*8 felger av samme type står det inngravert "BMW MOTORSPORT" på de, kan ikke se det på dine, men mulig jeg ser dårlig.. Felgene er orginale. På cabn har ikke "GT" felgene inngravert Motorsport, men kun det lille M merket. ok bilen er strøken som bare det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Utrolig pen bil ja! skulle ønske jeg hadde en bil uten tak jeg og, til og cruise med om sommeren får vel se om ikke Tronrud Fredrikstad har en jeg kan prøve, bare for og få "litt cab følelse"! blir jo uansett ikke det samme som å eie sin egen da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Rå bil, ser veldig strøken ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå