Gå til innhold

Månedens bil juni 2005

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

strøken bil det der, men er de felgene orginale altså ? på mine 17*8 felger av samme type står det inngravert "BMW MOTORSPORT" på de, kan ikke se det på dine, men mulig jeg ser dårlig..

Felgene er orginale. På cabn har ikke "GT" felgene inngravert Motorsport, men kun det lille M merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott cab dette! Har sett endel bra bilder av den på nett før. :)
strøken bil det der, men er de felgene orginale altså ? på mine 17*8 felger av samme type står det inngravert "BMW MOTORSPORT" på de, kan ikke se det på dine, men mulig jeg ser dårlig..

Orginale M3 GT felger har inngravert BMW MOTORSPORT og kanten samt kanten på ekene er blankere enn vanlig. Tror disse felgene er smidde også? Slik ser de ut:

http://www.bmwinfo.com/pictures/00524.jpg

Det er de jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er orginale. På cabn har ikke "GT" felgene inngravert Motorsport, men kun det lille M merket.

ok :) bilen er strøken som bare det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil ja! skulle ønske jeg hadde en bil uten tak jeg og, til og cruise med om sommeren :D får vel se om ikke Tronrud Fredrikstad har en jeg kan prøve, bare for og få "litt cab følelse"! blir jo uansett ikke det samme som å eie sin egen da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...