*MrB* Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Eneste M-motoren jeg har kjørt er 3-literen i E36 M3 (Aner ikke motorkoden). Den var grom å kjøre, men slitsom for ørene, med effektanlegg hele veien..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Nice E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Fin bil.. Men det var de gule lyktene da.. Hehe, var litt tøft, men kunne vært en ide med gule blinkers på siden og da kanskje? Gule, ikke oransje.. ?? Hmm.. Ble liksom litt brå overgang eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mali Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Ser du har kromma eksosrør. Er dette standard eller noe du har byttet? Noen som vet hva det koster? Har selv en e46 323 sedan hvor jeg kunnet likt å byttet til kromma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hehe... Så hyggelig at jeg har noe ikke alle liker. Det må jo bety at jeg får ha det for meg selv med andre ord Gule lykter blir værende. Hvorfor? Fordi JEG liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Med stor fare for å banne i kirken mener jeg personlig at den gode gamle Audi rekkefemmer´n på 2,3 liter og 20 ventiler er en av de mest underholdende motorene som er produsert til alminnelige biler. Jeg har noen fantastisk gode minner fra USA vedr. en Audi 90 Quattro 20 Ventiler...tur/retur Denver (CO) - Yellowstone (WY)...små 2000 Km. Modellen har 177 HK og er derfor sånn rimelig hurtig, men lydbildet er bare så utrolig innspirerende med et gurglende litt ustemt midtparti og en hissig ulende snert på toppen. Jeg er ellers enig i at BMW´s S38B38 må være den BMW motoren med mest sjel, men en E34 M5 kan vel knapt kalles en alminnelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 "Gule lykter blir værende. Hvorfor? Fordi JEG liker det :D" ...nettopp! Det kallar eg argument! Dritt lei av alle som skal gjere som alle andre gjer! Likar du det så er det nok, men det er då alltid gøy med andre sine meiningar... Min meining: Gult er kult!....men hadde vel ikkje montert det på min (men din var fin). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ser du har kromma eksosrør. Er dette standard eller noe du har byttet? Noen som vet hva det koster? Har selv en e46 323 sedan hvor jeg kunnet likt å byttet til kromma. Det kjøper du fra BMW som org. del og koster deg ikke mer en 3-400 kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mali Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Det kjøper du fra BMW som org. del og koster deg ikke mer en 3-400 kroner... Er det noe man bare trer utenpå, slik at ikke noe må byttes og demonteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Du rengjør skikkelig de vanlige rørene og banker de nye lett innpå. Deretter skrur du til strammeskruen på undersiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Synes de gule lykteglassene kledde bilen veldig bra. Synes kombinasjonen med den blå fargen var ganske så bra. Pene hjul også. Originale Hartge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Se så ja.Jammen ble den lav Og de gule lyktene er selvfølgelig pene... Angående motorer. En lett preppet S14 med karboninnsug har veldig bra respons, og ikke minst heftig lyd. Min har for øyeblikket ingen av delene da et par pluggkabler var modne for søppelfyllinga....1 ukes leveringstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Er ikke noe glad i de gule lyktene. På E30 er det greit nok, men på E46 synes jeg ikke det funker. Ellers strøken bil. E46 coupé er jo bare vakker, og den heftige senkingen er jo bare prikken over i-en. Ang. AR 1.8TS - enig i at det er en morsom bil/motor, men de har jammen sine særheter.. Blant annet var det irriterende lite plass mellom pedalene på 156 Sportwagonen jeg kjørte. Det gir litt sportslig preg, men når man med 42-43 i sko ikke kan kjøre med sandaler fordi de tar i de andre pedalene blir det litt slitsomt.. Merkelige feil på nesten nye biler som merkeverkstedene ikke klarer å fikse er jo heller ikke så kult at det gjør noe.. men pene biler er det utvilsomt (med unntak av skiltplasseringen i Norge). De fleste bilprodusenter har noe å lære der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 men pene biler er det utvilsomt (med unntak av skiltplasseringen i Norge). De fleste bilprodusenter har noe å lære der.. Rart du skulle nevne Skiltplasseringen på AR. Det er akkurat det samme ankepunktet som jeg har mot bilene. Det ødelegger liksom hele symmetrien med skiltet klasket på plass ute på siden på støtfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 men pene biler er det utvilsomt (med unntak av skiltplasseringen i Norge). De fleste bilprodusenter har noe å lære der.. Rart du skulle nevne Skiltplasseringen på AR. Det er akkurat det samme ankepunktet som jeg har mot bilene. Det ødelegger liksom hele symmetrien med skiltet klasket på plass ute på siden på støtfangeren. Det må være det nordiske/germanske symetrigenet som slår til. Det var vel ikke helt tilfeldig at noe av det første VW gjorde etter overtagelsen av Tjekkiske Skoda var å sentrere emblemet på Skoda Favorit. Franskmennene (for det meste latinere) hadde jo også deres Citroën BX med emblemet helt ute av fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå