Gå til innhold

Håpløs useriøs "M3" annonse.

Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

318Is kom som cab. har sett mange ;).

Da må du ha oppholdt deg i statene en stund, for så vidt jeg vet ble ikke E36 318iS solgt som cab i europa. Jeg har sett en sånn bil i Norge, den var tatt inn som flyttegods fra California. Det var en 95 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, nei...E36 318iS kom aldri originalt som Cab....hverken i USA eller i Europa iht. ETK...og den siste E36 Cab. modellen var en 320i i oktober 1999. E36 318ti ble i Europa imidlertid markedsført frem tom. august 2000 (USA tom. juli 1999). :wink:

En mulig forklaring: I USA hadde de ofte en "S" i slutten av modelbetegnelsen for å markere at modellen var proppet med gadgets/utstyr (f.eks 320iS og 325iS) og det kan virke forvirrende for oss i Europa. I England brukte de en tilsvarende "E" (extended version). Kanskje dette også var saken med en E36 318i Cab. (les: 318iS Cab.) ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke annonsen er så useriøs, han skriver at det er org m3 optikk. eneste han har glemt å skrive optikk i "topicen" liksom. der det står 1999 bmw m3, skulle det stått 1999 bmw m3 optikk. kan bare være at han har glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utstyrslisten står det blant annet el.justerbare seter, men når jeg studerer bildene er det vel ganske tydelig at de er manuelle..

Tror det er en kjeltring det der.

....dette er det verste.....

El-seter betyr sikkert berre varme i setene ....hehe

Min E46 Cab veg 1520 kg. med ein 2,2 liter og alt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei...E36 318iS kom aldri originalt som Cab....hverken i USA eller i Europa iht. ETK...og den siste E36 Cab. modellen var en 320i i oktober 1999. E36 318ti ble i Europa imidlertid markedsført frem tom. august 2000 (USA tom. juli 1999). :wink:

En mulig forklaring: I USA hadde de ofte en "S" i slutten av modelbetegnelsen for å markere at modellen var proppet med gadgets/utstyr (f.eks 320iS og 325iS) og det kan virke forvirrende for oss i Europa. I England brukte de en tilsvarende "E" (extended version). Kanskje dette også var saken med en E36 318i Cab. (les: 318iS Cab.) ? :?

E36 318 hadde kun 140hk motoren, den ble aldri levert med 8 ventileren i noen av modellene på det amerikanske markedet.

Og endingen S i indikerer at det er en coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 318 hadde kun 140hk motoren, den ble aldri levert med 8 ventileren i noen av modellene på det amerikanske markedet.

Vel, jeg har sett bilen. Den ble tatt inn som flyttegods. Det er en cab, det står(sto?) 318iS på baklokket og den hadde 16V motor. Eier påsto den var totalt urørt. Sånn så det også ut. Nå er dette desverre lenge siden, så jeg husker ikke regnummer eller navn på eier. Men jeg bet meg merke i dette fordi jeg, inntil da, ikke trodde 318iS eksisterte som cabriolet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har sett bilen. Den ble tatt inn som flyttegods. Det er en cab, det står(sto?) 318iS på baklokket og den hadde 16V motor. Eier påsto den var totalt urørt. Sånn så det også ut. Nå er dette desverre lenge siden, så jeg husker ikke regnummer eller navn på eier. Men jeg bet meg merke i dette fordi jeg, inntil da, ikke trodde 318iS eksisterte som cabriolet.

Det går ein 318is cab her i Øvre Årdal og. Så du har nok rett Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...