Gå til innhold

850IA..

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva som skulle taes fgor den aner jeg ikke ... har ikke egentlig "solgt" den ... mer gitt den fra meg.. litt sære greier det der egentlig ... var ikke jeg som kjøpte den helt for mine egene penger slik som de fleste her.

Den stod bla a i min fars navn etc... men jeg kunne kalle den "min" intil nå da..

nei egentlig er det greit å ikke ha den bilen lenger .. var ikke så veldig min stil heller... drit lei av å ha folk som spør om hva den kostet og hvordan i helvete jeg hadde penger til den osv

Hva tror du jeg skulle tatt for den da ? sikkert ikke spesiellt mye.. men den er fin i lakken da... ser faktisk HELT ny ut.. det teller jo litt...

jeg har ikke noen veldig god forklaring på hvorfor den nu ikke bor hos meg lenger.. er litt family-business det der.. men jeg kan nok låne om jeg virkelig trenger en så stor bil.. Intil jeg får skaffet meg en ny bil låner jeg en Mini Cooper S som er helt grei..

Så over til det som er spennende... hva tror vi om E32 735/740/750 ?

Tror 750 blir for dyr å vedlikeholde.. den er jo også nesten identisk med 740.. noen som har tips her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Håkon

Hvis du er med i, eller har kjennskap til BMWCCN, og jeg nevner Geir sjelsedt (etternavnet er ikke helt korrekt men) X president i klubben...

Vel han har peil på E32, kjører rundt i en M7, en 7 serie med teknikk fra M5...

Da snakker vi!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon

Hvis du er med i, eller har kjennskap til BMWCCN, og jeg nevner Geir sjelsedt (etternavnet er ikke helt korrekt men) X president i klubben...

Vel han har peil på E32, kjører rundt i en M7, en 7 serie med teknikk fra M5...

Da snakker vi!

8)

Geir Skjelseth har en E32 med en S38B36 motor hentet fra E34 M5 med 315 HK...et artig konsept, men E32 har en akselavstand som er 7,2 cm lengre enn E34 så det er ikke en bil du hiver gjennom svingene på en trang bane... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...