Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 ja..hva tror du ? tenkte kanskje å lage en egen tråd ut av det .. men det er kanskje ikke så spennende ... 735 740 eller 750 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Gjør det.. Det er spennede det, legg ut bilder og masse info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Hvorfor i alle dager kvittet du deg med 530´n, Håkon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hvorfor i alle dager kvittet du deg med 530´n, Håkon? Han har ikke solgt den, som skrivd, faren betalte serviser, osv. Og han brukte den mere eller noe.. så han ga den til faren, alt står på side 1 i tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Vel. Det har jeg skjønt, men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 ja..hva tror du ? tenkte kanskje å lage en egen tråd ut av det .. men det er kanskje ikke så spennende ... 735 740 eller 750 ? 750 v12 5 liter vrom vrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2005 Vel. Det har jeg skjønt, men hvorfor? Han og gudene vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 hva som skulle taes fgor den aner jeg ikke ... har ikke egentlig "solgt" den ... mer gitt den fra meg.. litt sære greier det der egentlig ... var ikke jeg som kjøpte den helt for mine egene penger slik som de fleste her. Den stod bla a i min fars navn etc... men jeg kunne kalle den "min" intil nå da.. nei egentlig er det greit å ikke ha den bilen lenger .. var ikke så veldig min stil heller... drit lei av å ha folk som spør om hva den kostet og hvordan i helvete jeg hadde penger til den osv Hva tror du jeg skulle tatt for den da ? sikkert ikke spesiellt mye.. men den er fin i lakken da... ser faktisk HELT ny ut.. det teller jo litt... jeg har ikke noen veldig god forklaring på hvorfor den nu ikke bor hos meg lenger.. er litt family-business det der.. men jeg kan nok låne om jeg virkelig trenger en så stor bil.. Intil jeg får skaffet meg en ny bil låner jeg en Mini Cooper S som er helt grei.. Så over til det som er spennende... hva tror vi om E32 735/740/750 ? Tror 750 blir for dyr å vedlikeholde.. den er jo også nesten identisk med 740.. noen som har tips her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Tror 750 blir for dyr å vedlikeholde.. den er jo også nesten identisk med 740.. noen som har tips her ? 750 er v12 mens 740 er v8. vil tro suppen renner fortere på tolleren en åtteren. om jeg virkelig trenger en så stor bil 7eren er da enda større enn femmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 nei E32 er vel strengt tatt ikke det ? 740 og 750 presterer omtrent det samme så de er relativt like .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Håkon Hvis du er med i, eller har kjennskap til BMWCCN, og jeg nevner Geir sjelsedt (etternavnet er ikke helt korrekt men) X president i klubben... Vel han har peil på E32, kjører rundt i en M7, en 7 serie med teknikk fra M5... Da snakker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 M7 faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Lagg ikkje den til salgs på finn for ei stundt tilbake??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 HåkonHvis du er med i, eller har kjennskap til BMWCCN, og jeg nevner Geir sjelsedt (etternavnet er ikke helt korrekt men) X president i klubben... Vel han har peil på E32, kjører rundt i en M7, en 7 serie med teknikk fra M5... Da snakker vi! Geir Skjelseth har en E32 med en S38B36 motor hentet fra E34 M5 med 315 HK...et artig konsept, men E32 har en akselavstand som er 7,2 cm lengre enn E34 så det er ikke en bil du hiver gjennom svingene på en trang bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Visste faktisk ikke at den hadde M-motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå