Arax Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg må si at prisen her var litt i det høyeste laget. Jeg kjøpte nettopp en ganske lik bil, den har dette utstyret : -Aerodynamic-pakke 2 (m-tech) -Sportsunderstell -Sportsseter -Sportsratt -Treinteriør -Midtarmlene -Harman/Kardon anlegg, 10 høytalere -Klimaautomatic -ASC+T -ABS -Skipose -Hvite blinklys -Koppeholdere -Originale BMW-felger -Grøftelys -Velour matter - 16" Oz vinterfelger I tillegg hadde den bare gått 116 000km. Den i i topp stand ikke funnet noen problemer på Naf test eller privat til nå. Jeg måtte ut med langt mindre en det du skal ha for din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg måtte ut med langt mindre en det du skal ha for din Så fint. Alle som selger noe ønsker å få mest mulig for det... Vi som bruker forumet her kjenner markedet godt og vet sånn noenlunde hva biler er verdt og hva som er latterlig. Prisen på bilen er ikke latterlig og det er helt sikkert noen der ute som ikke er like oppdatert og slår til. Du kan ha gjort et godt kjøp på din, men det trenger ikke bety at alle skal selge så billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Ja, men herregud folken. Han sier jo at prisen er prutbar, og i tillegg er det vanvittig tåpent å begynne å legge ut om hva du betalte for din osv.. Nå er det han som skal selge.. Hadde jeg vært admin så ville jeg lagt ned et forbud mot å diskutere pris slik som enkelte her gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Prisen er nå 140 000,- Og det er IKKE min bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg måtte ut med langt mindre en det du skal ha for din Så fint. Alle som selger noe ønsker å få mest mulig for det... Vi som bruker forumet her kjenner markedet godt og vet sånn noenlunde hva biler er verdt og hva som er latterlig. Prisen på bilen er ikke latterlig og det er helt sikkert noen der ute som ikke er like oppdatert og slår til. Du kan ha gjort et godt kjøp på din, men det trenger ikke bety at alle skal selge så billig... Når man selger en ting, er det helt greit og selge noe til en pris det absolutt ikke er hvert? Dette er IKKE ment mot denne annonsen, men noe du sier "det er helt sikkert noen der ute som ikke er like oppdatert", hvor ligger salgs moralen ? For det første : Admins synes sikkert det er greit at man skal kunne komentere eventuelle priser og komme med eksempler på solgte og kjøpte bil av samme type. Det andre : Jeg sier ikke at prisen er latterlig, jeg sier at den er høy. Det er det en veldig stor forskjell på. Jeg ser også nå at prisen er satt til 140 000kr, noe som faktisk er en pris bilen er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Vi modererer etter en standard i salgsforumet der vi ønsker minst mulig "støy" og avsporinger av hensyn til annonsens eier. Usaklige kommentarer og henvisninger til annet enn tema for annonsen er ikke akseptabelt... heller ikke forsøk på personlig diskreditering og/eller diskreditering av salgsobjektet aksepteres. På den annen side skal et salgsobjekt ha en minstepris... alle som ønsker å selge en bil etc. vet hva de ikke selger f.eks bilen for... ergo forlanger vi en minstepris på salgsobjektet så vi slipper flere runder med latterlige skambud. Vi forlanger også at relasjonen mellom annonsens eier og salgsobjektet er tydelig for oss andre... spesielt hvis det kun er en link til et annet medie. Selvsagt er det lov til å stille selger eller formidler spørsmål vedr. salgsobjektet (objekt, utstyr, pris, farge etc.), men det skal evt. gjøres i en vennlig tone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 For det første : Admins synes sikkert det er greit at man skal kunne komentere eventuelle priser og komme med eksempler på solgte og kjøpte bil av samme type. Admin har sagt hva han mener her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Solgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg