Evopower Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Måtte jo bare prøve da vet du.. Om du går ett stykke unna skjermen er det enklere å se Du hadde ikke klart å sette på en 911 Turbo vinge på bakluka? Da hadde vi virkelig sett at fra siden ser denne bilen ut som en Porsche med bmw styling på. Det som er litt kult med denne modellen er at i min tid på dette forumet har jeg aldri opplevd flere bmw-entusiaster vende en ny modell ryggen på samme måte som denne. Jeg må si meg enig. Det er ikke fullblods bmwsjel i denne, når den nærmest ser ut som en Porsche! Sikkert like god å kjøre som mange andre bmw`er, men den skal også se ut som en bmw før den er en komplett bmw mener nå jeg! En liten gutt på 6 år jeg kjenner sa faktisk at dette var en Porsche når han såg disse bildene...hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Måtte jo bare prøve da vet du.. Om du går ett stykke unna skjermen er det enklere å se Du hadde ikke klart å sette på en 911 Turbo vinge på bakluka? Da hadde vi virkelig sett at fra siden ser denne bilen ut som en Porsche med bmw styling på. Det som er litt kult med denne modellen er at i min tid på dette forumet har jeg aldri opplevd flere bmw-entusiaster vende en ny modell ryggen på samme måte som denne. Jeg må si meg enig. Det er ikke fullblods bmwsjel i denne, når den nærmest ser ut som en Porsche! Sikkert like god å kjøre som mange andre bmw`er, men den skal også se ut som en bmw før den er en komplett bmw mener nå jeg! En liten gutt på 6 år jeg kjenner sa faktisk at dette var en Porsche når han såg disse bildene...hehe! Gunnar (Webmaster) med andre har spottet likheten for en tid tilbake...ellers et godt poeng... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... ter#160433 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Greit nok at 6 serien kan ligne på en porsche med enkle grep, men jeg synes framdeles det er en fantastisk fin bil. En ting er å se bilen på bilder, en annen ting er å se den i real life. En av de peneste bilene fra BMW synes jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg er jammen enig med deg her.... I tillegg fikk jeg den derre "må ha" følelsen da jeg så nye Z4 Coupe'n.... Digger disse 2..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 HATER boxer lyden. Blir nok aldri porche på meg nei.. ..er det feberen som slår ut no Viko?? Eller er det ostpop i øyrene? Hehehehe...en utrolig morsom og vittig kommentar... Hehehehe Nei dessverre, ikkje ostepop ivertfall.. Feberfantasiene er nok så som så.. Men eg har egentleg aldri likt den lyden noe særleg. Heller god rekke sekser fra BMW, dei prestasjonene i akselerasjon som blir nevnt er, er jo i utgangs-pungte meget bra orginalt, Men en cosworth 4x4 med 450hk +++ Kjører fra Porschen og til en liten brøkdel av prisen. Men er ikkje så veldig farts-gal no lenger som eg var når eg kjøpte vingebilen, så da er det lyden som gjelder. Og da en gammel M20b25 med 12ventiler, eller S38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Greit nok at 6 serien kan ligne på en porsche med enkle grep, men jeg synes framdeles det er en fantastisk fin bil. En ting er å se bilen på bilder, en annen ting er å se den i real life. En av de peneste bilene fra BMW synes jeg..... Det er jeg helt enig i... min entusiasme vedr. Porsche er ikke en motsetning i forhold til BMW...alt handler om prioriteringer og perspektiver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Greit nok at 6 serien kan ligne på en porsche med enkle grep, men jeg synes framdeles det er en fantastisk fin bil. En ting er å se bilen på bilder, en annen ting er å se den i real life. En av de peneste bilene fra BMW synes jeg..... Det er jeg helt enig i... min entusiasme vedr. Porsche er ikke en motsetning i forhold til BMW...alt handler om prioriteringer og perspektiver... ......klokt uttalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Greit nok at 6 serien kan ligne på en porsche med enkle grep, men jeg synes framdeles det er en fantastisk fin bil. En ting er å se bilen på bilder, en annen ting er å se den i real life. En av de peneste bilene fra BMW synes jeg..... Se der! Bort med Hamannstylingen og på med kromlister rundt vinduene og bilen så mye mer tiltalende ut med èn gang! Jeg tror nok at mye av den "må-ha"-følelsen ligger i at vi vet hvilket maskineri og ingeniørkunst som ligger bak denne modellen, og bmw-entusiaster blir derfor tiltrukket alle nye eksklusive bmw`er selv om de ikke nødvendigvis ser så fine ut alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg er veldig glad for at 6 serien er tegnet som den er og ikke noen Porsche 911 bak. 6 serien er en stor, men en utrolig vakker bil. helt klart en av mine favoritter av nyere BMW. Å lansere en ny 6 serie har nok BMW bare tjent på selv om den kun er oppnåelig for folk som driter penger eller bruker opp mot 1 million kroner på bruktbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Får heller unnskylde dårlig arbeid, fant ikke skikkelig bilde... Og var noe hastverkarbeid òg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 jaddå, greie den... Likte spessielt felgene, passa sykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå