Gå til innhold

Skal bimmers være KUN et BMW forum?  

155 stemmer

1. 1. Skal bimmers være KUN et BMW forum?

• Ja
      131
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes at dette skal være et rent BMW forum. hvis man vil diskutere alt annet enn BMW kan man vel bruke MSN Messenger o.l.

Dette er tross alt et BMW forum, så hvorfor poste tråder der man spør om hvilke spill man liker og om noen liker Toyota avensis. hadde man bare fjernet all off topic posting og brukt Bimmers.no offisielle tulletråd hadde det blitt bra.

jeg er helt enig med at det er for mye off topic poster her inne på bimmers.no!

La dette være et rent BMW forum og ikke alt annet. Ikke lag et underfora der det står Alt utenom BMW. dette er jo tross alt et BMW forum.

jeg syntes riktig nok at det kan gå an å vise sin nye bil, selv om det ikke er BMW.

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg synes det er greit med litt annet enn BMW under annet, men synes det skal hovedsaklig dreie seg om BMW. Andre merker kan tas ett annet sted. Har hatt mange biler jeg, men snakker ikke om de her. Om jeg så skal gjøre det, gjør jeg det under tulletråden.

Evt lag fler tulletråder - Tulletråd film, tulletråd bilder, og slikt..

Er alt for mye posting av ting som ikke er så veldig interessant å lese/se på. Spesielt under Bilder/Film - mange mange tråder av samme person med en link under alle. Dette kunne ha blitt samlet samme til en tråd evt eller lagt det under tulletråden.

Litt for mye OT synes jeg, utenfor tulletråden.

Skrevet

Kanskje en ide å lage en kategori som folk kan prate om alt annet? Hvor de kan diskutere bh-størrelser og bøy på agurker til de ikke gidder mer?

Hvorfor i all verden skal folk prate om alt annet? Kan de ikke henvende seg til slike forum hvor man faktisk kan diskutere alt mellom-himmel-og-jord? Jeg er iaf opptatt av at dette forumet skal omhandle BMW og det håper jeg flertallet synes og.

Skrevet

Hehehe... bra med aktivitet i denne tråden iallefall.. selv om den også egentlig er "OT"... :lol:

Min personlige mening er at forumet bør avgrenses rundt BMW og BMW relatert stoff, men... og det er et stort men... det å ha en BMW er for mange en livsstil og da er det egentlig ikke grenser for hva man kan diskutere her inne i relasjon til BMW. "Alt" kan for noen diskuteres og/eller kommenteres i forhold til BMW og/eller tenkte motsetninger til BMW... og det er vel egentlig derfor vi har "tulletråden"... :wink:

Jeg venter forøvrig spent på Gunnar´s kommentar til denne tråden... :D

Skrevet

Tror nok bimmers.no vil se bedre ut med kun BMW, blir fort så mye annet som andre her sier. Ser helst at vi holder oss til det merket vi har sverget over:)

Skrevet
Tror nok bimmers.no vil se bedre ut med kun BMW, blir fort så mye annet som andre her sier. Ser helst at vi holder oss til det merket vi har sverget over:)

Da kan det stå det som forside, flash, eller kall det hva du vil, kun for det merket vi har sverget over...

Skrevet

Dette bør jo være et bmw-forum, men det blir fort farlig å sette så bastante vegger som det av og til gjøres her. Om jeg treffer en kompis med bmw irl så snakker vi da om andre ting også, det må jo være mulig her også. Ellers kan jo egentlig "Annet"-kategorien rett og slett fjernes, for vi bør ikke prate om annet.

En annen ting er admins store iver etter å stenge tråder. Jeg har ikke opplevd makan til stengepolitikk, om det er et snev av ikke-bmw-relatert. Siste eksempel er ///M's tilbakekomsttråd. Den ble opprettet - og stengt mens jeg så på tv.

På en annen side, så frekventerer jeg andre fora hvor jeg kan prate med andre om andre bilmerker, så det er ikke noe problem for meg måten denne siden styres.

Jeg klikker stort sett bare på det som interesserer meg uansett. Og selv med de begrensinger som finnes her er aktiviteten enorm, synes jeg. Og det er bra. :-)

Skrevet

trodde i grunnen annet tråden var for og diskutere ting om bmw og div andre tinger jeg da men. hvorfor skal vi da ha en annet tråd som d ikke kan skrives om andre ting en bmw her inne..

Skrevet

En annen ting er admins store iver etter å stenge tråder. Jeg har ikke opplevd makan til stengepolitikk, om det er et snev av ikke-bmw-relatert. Siste eksempel er ///M's tilbakekomsttråd. Den ble opprettet - og stengt mens jeg så på tv.

Bare en liten kommentar... det var selvfølgelig veldig hyggelig å høre at ///M er tilbake i forumet, men vi har "tulletråden" til den slags og etter at ///M kommenterte enkelte uttalelser vedr. personlige forhold (spesielt i dette tilfellet) besluttet jeg at diskusjonen skulle stenges med henvisning nettopp til "tulletråden". Det beste ville ha vært om vi kunne "merge" trådene, men det er ikke mulig... ergo må en tråd stenges og en ny evt. opprettes. ///M (og dere andre) har derfor fortsatt ordet i forbindelse med ///M´s "I am back" tråd, men da i "tulletråden"... :wink:

Skrevet
trodde i grunnen annet tråden var for og diskutere ting om bmw og div andre tinger jeg da men. hvorfor skal vi da ha en annet tråd som d ikke kan skrives om andre ting en bmw her inne..

Annet forumet er i utgangspunktet for alt "annet" BMW relatert stoff som ikke direkte passer i et annet forum. "Tulletråden" er for alt annet som evt. ikke er direkte BMW relatert og/eller ikke passer i et annet forum. Grensene kan i enkelte tilfeller absolut være vanskelige å spotte... :roll:

Skrevet

Tulletråden er for meg kanskje det mest tullete her inne. 128 sider akkurat nå snart 2000 innlegg. Og jeg har ikke vært der ennå. Årsak; Om jeg er borte noen dager, vil flere sider kommet på denne evige samtalen. Så i stedet for å oppfriske en ellers død samtale, hvor andre har gått videre til andre intreresser synes jeg ikke er passende, det blir ikke noe sammenheng i tråden på den måten.

Skjønner at det er en vanskelig jobb å sette grensen av og til, og legger meg heller ikke borti det - helt til nå, da denne tråden dukket opp. Tenkte jeg skulle lufte min mening om tema.

Skrevet

Syns forumet funker bra som det er eg nå..man klikker seg jo kun inn på de temaene som inntresserer en selv og hopper forbi de som virker mindre inntressante..er dette så vanskeligt da?

Noen OT må en jo bare regne med, slik er det..

Litt mye syting spør du meg da men.. :roll:

Skrevet
Syns forumet funker bra som det er eg nå..man klikker seg jo kun inn på de temaene som inntresserer en selv og hopper forbi de som virker mindre inntressante..er dette så vanskeligt da?

Noen OT må en jo bare regne med, slik er det..

Litt mye syting spør du meg da men.. :roll:

helt enig med du. synest d fungere perfekt slik d er den dag i dag.

synest d skulle være fritt for og diskutere ting i annet tråden bmw eller ei. alt til en viss grad seff men har funket fint som d har vært til nå. har jo mine timer her inne så jeg trives her. blir litt ensforming skal alt handle om bmw heile veien og. og som trotto skriver. jeg har heller ikke skrevet noe i tulletråden 1 inlegg kanskje men d er maks.

Skrevet
Tulletråden er for meg kanskje det mest tullete her inne. 128 sider akkurat nå snart 2000 innlegg. Og jeg har ikke vært der ennå. Årsak; Om jeg er borte noen dager, vil flere sider kommet på denne evige samtalen. Så i stedet for å oppfriske en ellers død samtale, hvor andre har gått videre til andre intreresser synes jeg ikke er passende, det blir ikke noe sammenheng i tråden på den måten.

Skjønner at det er en vanskelig jobb å sette grensen av og til, og legger meg heller ikke borti det - helt til nå, da denne tråden dukket opp. Tenkte jeg skulle lufte min mening om tema.

Du har utvilsomt et poeng som jeg er sikker på at Gunnar og moderatorene vil drøfte seriøst... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...