Hakon Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 litt svulstig design, men det var jo skikkelig gjort, så det er ikke dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Morsom intro-side... ... er det forøvrig en Chrysler C300 Touring det er en tegning av ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Morsom intro-side... ... er det forøvrig en Chrysler C300 Touring det er en tegning av ?... Dodge Magnum mener du.. Det er i prinsippet en Chrysler 300C stasjonsvogn, men stasjonsvognsutgaven heter Dodge Magnum i USA, og har en litt annen grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dodge Magnum mener du.. Det er i prinsippet en Chrysler 300C stasjonsvogn, men stasjonsvognsutgaven heter Dodge Magnum i USA, og har en litt annen grill. Hmmm... det var jeg ikke klar over, men jeg vet at 300C (ikke C300 som jeg skrev) i prinsippet er en Mercedes-Benz W210 i nye klær. Det artige med 300C og Dodge Magnum (!) er imidlertid den 5,7 liter store V8 Hemi "good 'ole American kick-you-in-the-ass" motoren på 340 HK og 530 Nm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Det artige med 300C og Dodge Magnum (!) er imidlertid den 5,7 liter store V8 Hemi "good 'ole American kick-you-in-the-ass" motoren på 340 HK og 530 Nm... Det er den utgaven svigerfar i Canada har (sedan, altså 300C).. håper på en tur i den om vi drar over til sommeren! Ikke bare går det nok rimelig greit, men de ser jo steinkule ut. Jeg er seriøst svak for de bilene der: Det var forelskelse ved første blikk for min del da jeg så bilder før de ble lansert. Og det er ikke så ofte det skjer med biler. Det må som regel gå seg til litt. Men nå sporer vi visst fælt av her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Spor i vei Bedre med en levende tråd enn en død en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Min mening om sida kan vel kanskje gjettes ettersom jeg fikk dette " Alternate HTML content should be placed here.This content requires the Macromedia Flash Player.Get Flash" Flash egner seg kun til sider hvor man kan anta at en person bare vil se på den én gang. Greit nok så ser det stilig ut, men hvis jeg faktisk er ute etter info om firmaet / hva de driver med er det der bare irriterende. Så det er jo litt hva du er ute etter.. 300C er en tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Tøft look, men personlig ville jeg valgt noe annet. det er både slitsom og som nevnt når en skal finne informasjon og slikt om firmaet er det bare slitsomt. jeg ville ha satset på et ordentlig og seriøs side. da hadde iallefall jeg vurdert å kjøpe / style bilen hos dere. med den siden der hadde jeg hoppet over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Drit tøff hjemmesie d dær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 For meg som kjører adblock på det meste av flash, så blir jo siden ganske tom da... Men nå er jeg vant til å måtte åpne noen sider i IE. *grøss* BTW: Lyd på sider er en forbanna uting! Har blitt skremt vettet av på vg noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Jepp.. Skal man plent ha lyd på sider, så MÅ det i det minste være mulig å slå det av. Hvis ikke lukker jeg vinduet kjappere enn SMG II klarer å gire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 No Music !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Musikken fader ut etter ca 30 sec el noe sånt. Det syns jeg er bare greit. Syns det ser meget bra ut jeg. Bare ett utkast det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Burdte droppe musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 "bling bling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå