Gå til innhold

Kjøp av 730d (da er den hentet)

mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært å prøvekjørt en 99 mod 730d

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7151579&sid=6au2u58e2453375&pos=29&tot=69&page=2

Gått 160' og prisforlangende 309'

Ønsker komentarer om vanlige feil på 7 serien, men også generelle komentarer om pris kontra årsmodell ol. som kan hjelpe meg å ta riktig avgjørelse...

Synes dette karoseriet er nydelig :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min forrige 520i E39 1997mod hadde vel gått nesten 180 000km. fantes ikke slitasje på skinninteriør. Tror det har om hvordan man går inn i bilen. mange drar seg rundt den puta, mens andre setter seg mere "forsiktig" inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke antydning til slitasje på setene andre steder enn der hvor vi kan se tydelig slitasje på bildene....jeg har jo en 99 mod selv med samme setene....ikke antydning til slitasje på setene i det hele tatt og den har gått mye lengre.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig farge på den hverfall!

Nydelig bil dette, aldri prøvd en 7'er dessverre, det må jeg få gjort noe med!

:cry:

E38 har et klassisk utseendet, som står seg godt den dag idag, kom vel i 94 denne modellen(?)

Riktig motor så avgjort også!

Litt usikker på kvaliteten på grått skinn, hatt en E36 cab med grått sportskinn, der var det også slitt vekk fargen som her, og man forventer ikke dårligre kvalitet i en E38 enn en E36, så det er for dårlig!

Dette er jo vanlige stoler i den forstand at det ikke er sportseter, og da bør det ikke være noen grunn til betydelig slitasje.

Så ville sjekket opp dette nøye, og ring BMW Norge for historikk og bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...