Gå til innhold

Pris E39.

Share

Anbefalte innlegg

Hei lurer på å kjøpe gamlingen sin 97mod 520ia, er det noen som vet listepris på noe sånt?

130K vil han ha for den. som sagt en 520ia med det meste utstyr (ryggesensor,sports-skinn, el rollo, klima, steptronic, shadowline, dimmer i speil nye dekk på sommer/vinter mm) gått ca 165K..

Ps: den er HVIT!

takker for svar.

Mikael.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er veldig stort sprang på E39 mht pris.

Jeg solgte min E39 520ia 97 mod for 143.000.- like før jul.

Men denne var gått under 100.000 km og alle services utført.

Hadde bra utstyr, og veldig riktige farger.

:wink:

Så spørs hva du ønsker, du kjenner jo historikken på denne da, men personlig liker jeg ikke å kjøpe bil av kjentfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedover i Europa (og resten av verden) er hvite biler populære... det er faktisk nesten bare i Skandinavia at hvite biler ikke er attraktive... sikkert pga. for mye skitt & lort på veiene. E90/91 er helt klart sexy hvit...og E85 ville jeg nesten helt sikkert bestilt hvit eller rød... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig i det bmwE9 sier. Det er mange BMW'er som er pene i hvite. liker spesielt godt E30, E34, E90, E60, E61 og E87 i hvit. Den E60'n jeg så var så sinnsykt rå. E90 i hvit med hvite blinklys foran og bak er virkelig pent!

Personlig ville jeg ikke hatt Automat på E39 520i 2.0 150HK. syntes den blir litt snau. Hvit E39 kan faktisk være kult, men den er kjipt i standard. Personlig ville jeg ikke kjøpt bil av en bekjent. dette har noe med feil/problemer med bilen etc. prisen er i og for seg grei med tanke på utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig i det bmwE9 sier. Det er mange BMW'er som er pene i hvite. liker spesielt godt E30, E34, E90, E60, E61 og E87 i hvit. Den E60'n jeg så var så sinnsykt rå. E90 i hvit med hvite blinklys foran og bak er virkelig pent!

De orange blinkersene på USA utgaven av E90/91 (se linken i mitt tidligere innlegg) mener jeg tilfører designet litt ekstra... absolut noe jeg selv kan tenke meg når min E91 skal moddes litt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De orange blinkersene på USA utgaven av E90/91 (se linken i mitt tidligere innlegg) mener jeg tilfører designet litt ekstra... absolut noe jeg selv kan tenke meg når min E91 skal moddes litt... :D

Joa, når jeg ser i ettertid ser ikke orange blinklys så ille ut, men jeg holder fortsatt en knapp på hvite blinkers. Du har ikke vurdert hvite blinkers bak på din E91 da?.

Hvit AC-Schnitzer E90 med hvite blinkers

Hvit AC-Schnitzer E90 med hvite blinkers 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, når jeg ser i ettertid ser ikke orange blinklys så ille ut, men jeg holder fortsatt en knapp på hvite blinkers. Du har ikke vurdert hvite blinkers bak på din E91 da?.

Jeg tror USA utgaven kun har orange blinkers foran... og ellers hvite bak og på siden. Jeg skal ha M-Tech blinkersene... dvs. de som har to hvite felter i overkant... de gir liksom et litt mer tysk design... 8)

e90whitelights.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror USA utgaven kun har orange blinkers foran... og ellers hvite bak og på siden. Jeg skal ha M-Tech blinkersene... dvs. de som har to hvite felter i overkant... de gir liksom et litt mer tysk design... 8)

e90whitelights.jpg

Har du fått deg E90 nå altså?

eller er det litt tidlig ennå?

Hvit BMW har jeg ikke likt så godt tidligre, med unntak av E34.

Men som med alle andre biler, det blir som regel bra, bare man gjør noe med de.

Fikk forresten hvite blinkere bak på min nå, og det ble en betydelig bedre rumpe gitt, Blackline het dem, var nettopp kommet-morsomt!

Ligner dem på bildet her, men litt mørkere tror jeg?

Får surre meg til å legge ut noen bilder, når jeg får på sommerfelgene i 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått deg E90 nå altså?

eller er det litt tidlig ennå?

Hmmm... jeg ordla meg kanskje litt upresist... "min" E91 er ennå ikke kjøpt, men jeg er sikker i min sak... den står om ikke lenge foran huset... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...