Gå til innhold

Pris E39.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I og med at din far har eid bilen, så vet du jo hvordan den er brukt og holdt vedlike :P . Er ikke sikker på listepris, men 130K er jo kansje litt i overkant for en 9 år gammel 520iA. Men den var godt utstyrt, så kansje ikke så ille alikevel :wink: .

Den shoppinga til Arild G viser jo absolutt at dette kan bli en skikkelig rå bil :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut til å være en pen bil. Stor fordel at det er en shadowline utgave, mye penere enn chromlister.

Har du penger til overs kan du jo kjøpe inn M fangere og nye lykter. :wink:

BMW_VECSA_530i_F1_white_front.jpg

BMW_VECSA_530i_F1_white_rear.jpg

At hvite biler ikke kan være pent er bare tull. Skulle ønsket mange flere nye BMWer ble solgt i hvitt (og rødt) men det ser ikke ut for at folk tør. Her på bjerget skal det være bankers og da blir det enten sort eller sølv. Pene farger de også men akk så kjedelige i lengden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at din far har eid bilen, så vet du jo hvordan den er brukt og holdt vedlike :P . Er ikke sikker på listepris, men 130K er jo kansje litt i overkant for en 9 år gammel 520iA. Men den var godt utstyrt, så kansje ikke så ille alikevel :wink: .

Den shoppinga til Arild G viser jo absolutt at dette kan bli en skikkelig rå bil :P .

Ja ikkje sant, forstår ikkje heilt ka folket her meina med at dei ikkje ville ha kjøpt bil av folk de kjenner, veit akkurat korleis den er behandla osv.

Heilt enig der ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut til å være en pen bil. Stor fordel at det er en shadowline utgave, mye penere enn chromlister.

Har du penger til overs kan du jo kjøpe inn M fangere og nye lykter. :wink:

Det er absolutt en fordel ja.

Har planer om nye lykter og felger, de som står på var bare lånt av en kompis for anledningen.

Er med 17 tommere men i litt kjedeligere design..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikkje sant, forstår ikkje heilt ka folket her meina med at dei ikkje ville ha kjøpt bil av folk de kjenner, veit akkurat korleis den er behandla osv.

Heilt enig der ja=)

Min første bil(i 1994) var en BMW 525 E12 1974 mod. Den kjøpte jeg av fattern, som hadde hatt den siden 1984 :D . Det var en 20 år gammel, meget godt behandlet bil, og det visste jeg :wink: .

Men har jo hørt om kjøp og salg mellom bekjente som har gitt problemer og uvennskap :( . Men vil vel ikke tro at en bil vil ødelegge ditt forhold til din far :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvite biler ikke kan være pent er bare tull. Skulle ønsket mange flere nye BMWer ble solgt i hvitt (og rødt) men det ser ikke ut for at folk tør. Her på bjerget skal det være bankers og da blir det enten sort eller sølv.

Helt enig. Molboland på dette feltet også. Samme er det med 99% av biltester. Den som får med den siste brødposen baki stasjonsvognen er den suverene vinner, alltid. Vrir mæ hver gang æ leser slikt. Synes min E34 e stor æ. Trenger jeg flyttebil, låne æ bare Caravellen t naboen. Svogern har en 01-Mondeo, og vi må nok fram med ett målband for å teste om den har større areal baki en min. Får bare med seg en barnevogn han også. Plass til handlevarene har vi begge. Skjønner bare ikke poengtellinga i testene.

Se bare på siste Passat, kankskje feil bil å blande inn, siden jeg for engangskyld enig i at den kan være klasseledende mot biler som Mondiû og Avensis. Men den bilen har blitt STOR, nesten for stor. Burde nå blitt testet mot Touran, Previa og tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvite biler ikke kan være pent er bare tull. Skulle ønsket mange flere nye BMWer ble solgt i hvitt (og rødt) men det ser ikke ut for at folk tør. Her på bjerget skal det være bankers og da blir det enten sort eller sølv. Pene farger de også men akk så kjedelige i lengden. :)

Det er ikke bare tull nei. Fargepreferanse på bil er høyst subjektivt. Har selv hatt en hvit bil, og aldri igjen. Tenkte ofte på hvor kul bilen ville vært i en annen farge. Men, smak og behag. Må si meg enig at sølvfarge er oppbrukt, synd det er så veldig "in" på nye Bmw, Audi osv.

De to siste bilene mine, e30 og e36, har begge vært svarte, syns det passer bra, fordi bilen ser mer slem ut på en måte. Trenger ikke masse jalla styling for å få et aggressivt utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare tull nei. Fargepreferanse på bil er høyst subjektivt. Har selv hatt en hvit bil, og aldri igjen. Tenkte ofte på hvor kul bilen ville vært i en annen farge. Men, smak og behag. Må si meg enig at sølvfarge er oppbrukt, synd det er så veldig "in" på nye Bmw, Audi osv.

De to siste bilene mine, e30 og e36, har begge vært svarte, syns det passer bra, fordi bilen ser mer slem ut på en måte. Trenger ikke masse jalla styling for å få et aggressivt utseende.

Jeg har hatt en sort bil (diamantsort)... en ny Mercedes-Benz 190E 2,3 i 1989... og aldri mer. Fargen nærmest "suger" fettflekker og riper til seg... helt håpløs å holde pen... :roll: ... Min neste BMW blir blå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uproblematisk å ha en sort BMW.. Når sorte

BMW´er er helt rene og pene ser det så vakkert ut. E39 kler hvit farge, men det passer kanskje bedre om man bor i et land hvor klima er litt varmere.. litt kjedelig med hvitt om vinteren i norge.

Du skal ha den konservative Blå/beige(skinn)nøtte-tre kombinasjonen du, E9 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...