///MikkeBMW Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 nei listene blir nok ikkje lakkert uansett, er vanskelig å treffe med fargen når den er kvit.. felgene er fine men blir ikkje de.. blir de lyktene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg har hatt en sort bil (diamantsort)... en ny Mercedes-Benz 190E 2,3 i 1989... og aldri mer. Fargen nærmest "suger" fettflekker og riper til seg... helt håpløs å holde pen.. Helt korrekt.. Sort er pent, så lenge bilen er ren, noe den er i maks 10 minutter.. Hvit er kongefarge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Hehe, farge på bilen ER ekstremt viktig... tror jeg åpner en topic, med avstemmning av dette jeg, så kan folket bestemme! Hvit E34 er lekkert, usikker på andre biler, men spørs om de er orginale eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Det er mulig svart bil blir møkkete etter 10 minutter hvis du bare kjører rundt på grusveier, men jeg kjører mest i Oslo, vasker bilen ca en gang i uka, og har nesten alltid ren bil. Ikke noe problem det. Selvfølgelig er det vanskelig å holde bilen ren akkurat nå (som det er snøsmelting, salt, støv, ufeide gater osv) men det gjelder selvfølgelig for alle farger. Ang. den hvite E39, så ser den faktisk bra ut, men listene må forbli ulakkerte. Det eneste jeg ville gjort var å bytte til 2001 lykter og evt. vurdere å sette på ny frontfanger og nye felger. Ellers perfekt clean look. E39 skulle aldri vært levert med noe annet enn shadowline spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Lurte litt siden her er noen racere på photoshop om dere kunne sette på m-speil og en av disse felgene så de ser noenlunde ut som 19 tommere? Hadde vert arti å sett Smc D TSW Kyalami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Å kjøpe bil av kjente er ikke det lureste som andre har pekt på. Uansett om man vet hvordan bilen er behandlet og vedlikeholdt, så kan noe jævli dyrt ryke kort tid etter et salg eller andre ukjente store problemer dukker opp. Slike tvister og følelsen av å ha kjøpt katta i sekken er noe man ikke vil blande inn i et far-sønn forhold. Å kjøpe hvit bil er da ikke noe problem. Har hatt 2 diamantsorte BMW, trodde faktisk jeg skulle være mer anonym med hvit, men neida... Husk at dette med fargepreferanser er noe som svinger, man skal ikke se bort fra at hvit faktisk snart kommer tilbake som motefarge på bil. Uansett så syntes jeg hvit kan være jævli tøft og sikler på både hvite e46'er og e80 som neste prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Forstår hva dere mener ang kjøpe bil av slekt og venner, dette er jo en snart 10år gammel bil så viss noe skulle ryke og det blir en dyr affære må man bare godta det, kan aldri forstå det skulle bli noen familie konflikter pga dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg er faktisk enig i det bmwE9 sier. Det er mange BMW'er som er pene i hvite. liker spesielt godt E30, E34, E90, E60, E61 og E87 i hvit. Den E60'n jeg så var så sinnsykt rå. E90 i hvit med hvite blinklys foran og bak er virkelig pent! De orange blinkersene på USA utgaven av E90/91 (se linken i mitt tidligere innlegg) mener jeg tilfører designet litt ekstra... absolut noe jeg selv kan tenke meg når min E91 skal moddes litt... Joa, når jeg ser i ettertid ser ikke orange blinklys så ille ut, men jeg holder fortsatt en knapp på hvite blinkers. Du har ikke vurdert hvite blinkers bak på din E91 da?. Hvit AC-Schnitzer E90 med hvite blinkers Hvit AC-Schnitzer E90 med hvite blinkers 2 Så en sånn i Sandvika sist uke Det sto AC-Schnitzer med store bokstaver på bakstøtfangern =) Konge kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 blir spennende å se bildene, har ik sett kvit e39 før. Kvitt ser igrunnen bra ut, så lenge at det er strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 KSR: SMC D felger er vanskelig å få tak i i Norge. bestilte slike selv i 19" men leverandrør i utlandet har virkelige problemer med leveranse til Norge. ventet i flere måneder, men fikk ikke noe felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Okey hvor bestilte du hen da? Var ikkje det at eg skal ha de men kansje noe lignende.. Er det kansje noen som har et par gode forslag til felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Sharif og et felgfirma i Lillestrøm. husker desverre ikke navne på sjappa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 fannt ikke noe bra bilde av noen av de felgene, men brukte noen andre jeg fannt. -nye felger -senket -m-speil -m-front -sota ruter -nye lykter -hvit sideblinklys ikke mer som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Kjempegreier, det blei skikkeli tøft.. Hvilken type felger er det du har satt på? Såg "billige" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 har ikke peiling på hva slags felger det er, fannt bare et bilde av en bil med disse felgene på. ser nå at det ble kanskje litt større enn 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå