Ron Jeremy Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Det går en tråd her på forumet mht en hvit E39, og det virker som det er stor splittelse mht om dette er "riktig" farge på en BMW eller ikke, noen trekker også frem de geografiske betingelser mht dette landet her. Så stem på den fargen du mener ser best ut!
Boss Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Sølv er en veldig tidløs og pen farge. Så det er en klar favoritt for meg.
mnesby Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Har ikke noe mot å vaske bilen min, så derfor kan det godt bli sort.
TrondK Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 jeg har sort DITEC og er kjempe fornøyd, eneste ulempen er at den blir fort skitten, og det er en laaaaaang grusvei inn til svigers... så den må vaskes litt for ofte, men det er jo egentlig bare gøy nå som det blir vår...
BalleKnalle Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Kommer mye ann på bilen i mitt tilfelle... Men som regel er sølv metallic en sikker farge.
TrondK Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 sølv er fint ja, men jeg syns det er blitt utrolig mange biler som har sølv. Omtrent som hvit på slutten av 80-tallet. Alle hadde hvit bil, og så plutselig var det ikke kult med hvitt lenger, og i dag er hvite biler verre å få solgt...
Ron Jeremy Posted March 21, 2006 Author Posted March 21, 2006 Mitt inntrykk var at sølv var på vei ut, den har vært inne lenge nå, og det er jo en anonym farge, men kanskje man blir litt fort lei den?
Fredrik Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Mitt inntrykk var at sølv var på vei ut, den har vært inne lenge nå, og det er jo en anonym farge, men kanskje man blir litt fort lei den? Dette er min observasjon også...iallefall her i Danmark og i Tyskland. Farger som spesielt blå, men også rød, grønn og faktisk også hvit er på full fart inn i varmen igjen. Sølv, grå og sort er ut.... med mindre vi ikke snakker om flåtebiler da (les: firmabiler)...
|Andreas| Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Jeg liker alle fargene Det kommer litt ann på bilen, ikke alle farger er like pene på alle biler. men jeg stemte sølv, da bilen min er sølv.
Peoplez Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Utrulig vanskelig å ha en favoritt farge på biler. Men nå tildags er nok Imolarot penest hehe
Saltkjelen Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Jeg liker Hvit, Rød, Sort, Sølv og grå. Grønn kunne jeg aldri tenkt meg. Svart er nok det tøffeste og peneste på en BMW, men hvis en vil ha fin lakk; gå for Sølv eller Hvit.
Recommended Posts