Gå til innhold

Ka interiør liker du??

Viko
 Share

Anbefalte innlegg

E46 CSL, E30 M3 SE og M3 E36 GT er mine favoritter, men GT`n som det er bilde av over får to store minus for telefon og rattet.. det er en skam at den ble levert med ett slikt ratt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bmwE9

I min gamle E39 hadde jeg det interiøret du hadde bilde av på side 1, fargen på bilen var Oxford grønn, interiøret var helt likt - minus navi og det greien bak selvsagt hehe.

Bare på veien hjem med bilen, fikk jeg 3 seriøse tilbud om å selge bilen...

Så det er tydelig at det er flere som liker det interiøret!

Var lekkert!

Nå har jeg en blå E90, med alcantera del "skinn" sportseter (standard med M pakke) og alu interiør.

Men savner skinn interiøret, gjør bilen mer ekslusiv og lukten i den bedre!

Men på den annen side, sitter du vanvittig bra i alcantera, når du først har kommet på plass.

Av interiør er det aller aller beste i E53, X5 har et glimrende interiør, klima delen er jeg kanskje ikke like imponert over pr idag, litt gammeldags kanskje?

Men X5, med 16/9 navi og streptonic, og det nye face lift rattet, nydelig!!!

Er enig at kvaliteten har kanskje sunket et lite hakk fra E39/E53, og at det bør utbedres.

:wink:

E30 og E34, syns jeg ser forferdelig ut idag interiør messig, gammelt og ja, har selv hatt E30, men det er lenge siden, og når jeg ser det igjen, skjønner jeg at tiden har løpt fra det.

Er ingen nostalgiker altså.

Selv om jeg liker den cockpit greia, BMW kjørte med tidligre, at alt var vendt mot føreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport stoler i E60 525d

Må legge ut bilde av setene i bilen til fadern, utroligt nydelig å sitte i. mannen veier 130kg og sitter utrolig godt i disse. noe som er viktig! han har faktisk kjørt i 16 timer i strekk i denne bilen.

bmw525dset0md.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe for det:Stolene i m3gt ser ut som en stor design bommert.. grønt skinn?? Selv om det er spesielt for den bilen er det ikke spesielt pent. er heller ingen fan av deleskinn/alcantara..går til nød om begge er i svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport stoler i E60 525d

Må legge ut bilde av setene i bilen til fadern, utroligt nydelig å sitte i. mannen veier 130kg og sitter utrolig godt i disse.

Jeg testet noen slike stoler for en tid siden, og noterte meg noe, sportsstolene til bmw er blitt mye bredere med årene, fra min E30 til min E34 er de bredere, og fra E34 til E60 er de bredere, design er ganske likt, men selve stolen er bredere, jeg tror dette har noe med at tyskere kommer nærmere og nærmere den vekten du nevner.

Jeg er forresten ganske godt fornøyd med mine seter for halvfeite tyskere.

PICT4953.jpg

PICT4954.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...