PenguiN- Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Hvite og røde baklykter er bestilt! Takk for hyggelige kommentarer, selv er jeg rett og slett kåt nå....best bucks i ever spent..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 btw, Håkon? hahaha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 det blei fint ja, sitter å venter på samme felgene.. spent=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Altfor mye senk i mine øyne, og felger med så lite gummi ser bare dumt ut (felgene i seg selv var meget pene). Ellers så det veldig bra ut. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 sort netting.... *host host*.. Lexuslys gikk vel av moten for to-tre år siden... *host host*.. Jeg er også glad for at det ikke er meg som skal riste i filler på grov asfalt og telehiv i tiden fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 KSR, GLED deg! ikke spor av nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det ble bare drit pent? Får du kjørt i dumper uten at det subber? Hva med full bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jeg føyer meg til kommentaren til Lien. Dette her ble drit pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 helt fantastisk pent det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Ble dritstilig det der ja , men er nok glad jeg ikke skal kjøre i god norsk telehiv med denna jeg å ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 sort netting.... *host host*.. Lexuslys gikk vel av moten for to-tre år siden... *host host*.. Jeg er også glad for at det ikke er meg som skal riste i filler på grov asfalt og telehiv i tiden fremover... Ja vist var det lexus lys oxo.... bort med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Bra du skal bytte baklykter, de Lexuslyktene ser FORJÆVELIG ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 fet bil! blir nok den stylinga på meg også ja. hva slags spoiler er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Ja, ble bra det synes jeg, men jeg liker ikke så mye senking på E36, men det er smak og behag.. Blir enda bedre når du får bytta baklyktene.. De felgene var pene på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Dæven ble tøft det der Jeg har bestilt meg 20" felger til Cab`en min nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå