Kevin=) Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 hehehe morro å lese om bensin priser. Jeg betaler litt under 3 kroner literen for bensin. :D:D:D:D koster ca 2.50$ pr gallon som er ca 3.78 liter i en gallon :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Ja vi skulle gjort som borti USA ja... Full sivil ulydighet om prisen passerer 4kr literen!! Hele landet der borte stopper jo opp om de truer med å sette opp bensinprisen! Det er eneste måten å gjøre det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Ja vi skulle gjort som borti USA ja... Full sivil ulydighet om prisen passerer 4kr literen!! Hele landet der borte stopper jo opp om de truer med å sette opp bensinprisen! Det er eneste måten å gjøre det på! Helt enig!! Sveskene blir jo oxo hysteriske hvis dem for ekstra avgifter e.l bare oss nordmenn som lar oss lure hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Dette hadde vært digg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Hadde vært hyggelig om bensinprisen hadde vært så rimelig.Kjørte tur-retur Oslo-Charlottenberg med BMW'en nå idag. Et stykke på vei ser jeg at jeg har lite bensin igjen og må fylle - over 12 kroner literen . Kjørte med et gjennomsnitt på 1.05l mila var det ikke litt mye, burde vel gjøre under 1.0l mila på langveikjøring Eh, om den går på 1.00, eller 1.05, så er vel det ingen krise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 fylte diesel for 9.76 her om dagen pluss at jeg har 32 øre rabatt Tror bensinen var nede i 10.70. Fint med bensinkrig særlig siden det er en mannsalder siden sist kan ihvertfall ikke huske at det har vært på de siste 8åra ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Hadde vært hyggelig om bensinprisen hadde vært så rimelig.Kjørte tur-retur Oslo-Charlottenberg med BMW'en nå idag. Et stykke på vei ser jeg at jeg har lite bensin igjen og må fylle - over 12 kroner literen . Kjørte med et gjennomsnitt på 1.05l mila var det ikke litt mye, burde vel gjøre under 1.0l mila på langveikjøring Det er jo mye, men jeg tror det skal være ganske så greit med tanke på kjøringen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Hadde vært hyggelig om bensinprisen hadde vært så rimelig.Kjørte tur-retur Oslo-Charlottenberg med BMW'en nå idag. Et stykke på vei ser jeg at jeg har lite bensin igjen og må fylle - over 12 kroner literen . Kjørte med et gjennomsnitt på 1.05l mila var det ikke litt mye, burde vel gjøre under 1.0l mila på langveikjøring Var sikkert tungt nedlasta på heimvegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Hadde vært hyggelig om bensinprisen hadde vært så rimelig.Kjørte tur-retur Oslo-Charlottenberg med BMW'en nå idag. Et stykke på vei ser jeg at jeg har lite bensin igjen og må fylle - over 12 kroner literen . Kjørte med et gjennomsnitt på 1.05l mila var det ikke litt mye, burde vel gjøre under 1.0l mila på langveikjøring Var sikkert tungt nedlasta på heimvegen hehe, det er sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Eh, om den går på 1.00, eller 1.05, så er vel det ingen krise? Enig... folk burde fokusere mer på bilens verditap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 fylte diesel for 9.76 her om dagen pluss at jeg har 32 øre rabatt Tror bensinen var nede i 10.70. Fint med bensinkrig særlig siden det er en mannsalder siden sist kan ihvertfall ikke huske at det har vært på de siste 8åra ihvertfall. 9.76? Fylte diesel for 8.89 for ca 14 dager siden. Hender ca annenhver søndag at prisene er så "lave" her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå