Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Dæven, og jeg som nesten handlet den nokia fonen av han :shock: Thanks god at jeg ikke hadde spenn 8) for en gang skyld.

Hell i uhell, hehe :D

Har rimelig god oversikt over saken nå. Det er nok snakk om to personer som samarbeider dette. En i Mosjøen og en i Horten. Har navn å gå etter nå, men Politiet skal få en sjanse til å ordne opp i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp handla subber av TOREBMW og forsterker av KJENNERN :)

Dette er supre "gutter" :)

Nærmere A4 handel finnes ikke :)

Vedr. seriøse/useriøse brukere :

Hadde ikke vært mulig med noe a'la qxl her a.. f.eks: ice69 (+1)

Er bare ett forslag :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over detektiv egenskapene dine 635csi. finner ut av det du. ikke csi miami lenger nå, her er det 635 csi :D

Hehe :D

Takket være reale folk, bl.a. Bimmersmedlemmer, som kan snuse litt rundt så går det greit å skaffe seg info ja.

Svindel irriterer meg grenseløst, så jeg ofrer lett litt tid på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 2 dobble solex 48mm av han ole_m7 (ole kristian noer) på forumet her for 1 år siden ,var så dum eg forskuddsbetalte 2700kr. Sa han hadde sendt dei mange ganger men fikk dei i retur(rein løgn) eller så har han lese og skrivevansker eller downs syndrom slik att han ikke greier å skrive adressa mi riktig.

Tilslutt så slutta han å ta telefonen og han nekter å svare på pmer her på forumet.

Men han skal ikke føle seg trygg, han får besøk snart! og da skal vi ha rentebetalt med, penger er penger og det gir man ikke vekk til sånne idioter!

Så dere må ikke stole på han ole_m7 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt støtdempere av Haug523, raskt og effektivt. Overførte penger på mandag eller tirsdag var det vel, og hadde demperne i hus i dag (fredag). Hyggelig og god handel :)

Ja dette var en superkjapp handel for min del også, bare positivt å si om deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utkikk etter sort gulvteppe og powerflex foringer til bilen min.

Så for en stund siden, så var det en dude som kalte seg "white unit", som la meg til på msn.

Han hadde ett helt splitter nytt gulvteppe, og foringer for hele bilen min.

skulle få alt for 2500 kroner.

Han ville jeg skulle forhånds-betale, men jeg ville ikke, følte meg ikke helt trygg på han der.

Jeg fikk noen kjentfolk i oslo til å besøke han, for så å hente de delene han sa han hadde.

Jeg fikk adresse med han, når folket hadde kommet dit, ringte dem på.

Det kom ut en middel aldrende mann, som ikke viste noe om verken bmw eller delesalg.

Siden det, har han aldri vært pålogget msn en gang.

Jeg vet ikke om det var bimmers bruker, eller bmwccn bruker.

Man skal ikke stole for mye på sånne folk ;)

Ellers, har jeg bare hatt positive erfaringer her på bimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...