635csi Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Ser nå at jeg har glemt å gi tommel opp for B.M.W_Touring Sendte en pakke i oppkrav for en tid tilbake, og den ble hentet ut, så da går jeg ut i fra at alt er i skjønneste orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Kan trygt anbefale Walkabout... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Tommel opp for S.Arnesen! Kjøpte et spill av ham, overførte penger, og det var i postkassen før jeg fikk blunket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Kan anbefale atlee. Hyggelig fyr, og handelen gikk helt knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Og jeg kan anbefale Skilbert. Ryddig og grei handel,slik skal det være.Hyggelig fyr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Anbefaler "motocross4" Satt over penger, og fikk varene i posten etter ett par dager. En av midtkonsoll delen var knekt, men da fikk jeg tilbake penger med engang! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Anbefaler "motocross4"Satt over penger, og fikk varene i posten etter ett par dager. En av midtkonsoll delen var knekt, men da fikk jeg tilbake penger med engang! Sent from my Desire HD using Tapatalk Takk det samme! du er særiøs du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Akkurat solg no greier til rolfi. Tommel opp for forskuddebetaling og lite pruting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Anbefaler Kkise, Her går det strålende for seg hver eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 et minus til h_vatn for en handel for snart 1 år siden, har enda ikke gjort opp for seg til tross for mange pm og sms.. så minus intil han ordner opp for seg. ser ut som han har sendt delen nå, så positiv men treg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 BMW318IA Han her er useriøs selger, som selger øderlakte ting. Også når man ber om pengene tilbake så får man ikke de for kjøpt var kjøpt! STYR UNNA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 jeg vet ikke hvem som solgte knuste frontlykter for 1500,- og gadd ikke å ta tlf fra mannen som ringte fra bergen? det var deg det idiot. og vi sa til deg når du ringte første gangen om at du kan komme med det tilbake samme dagen og du skal få penger, men det gadd du ikke fordi du skulle leke smart og prøve deg på noe du ikke kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 jeg vet ikke hvem som solgte knuste frontlykter for 1500,- og gadd ikke å ta tlf fra mannen som ringte fra bergen? det var deg det idiot. og vi sa til deg når du ringte første gangen om at du kan komme med det tilbake samme dagen og du skal få penger, men det gadd du ikke fordi du skulle leke smart og prøve deg på noe du ikke kan! for det første. Han sa ikke noe om det. det han sa det var at dem funka og alt var i bra stand. For det andre hva mener du at ikke jeg klarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Positiv til Leif Harald Møtte og leverte deler på halvveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Positiv til kroken, betale på forskudd. En grei og ryddig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå