Lars89 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Positiv handel med ababil786 og jannis- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Kai-P. kan jeg anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Positiv handel med mortenK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Positiv handel med Lommelom! Kjøpte en homelink garasjeåpner av han. Han sendte varen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Scoot på forumet er min nye helt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Torko får + fra meg handelen gikk smud.. mtpo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Positiv handel med mspec !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simooe! Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Smertefri handel med hao.. grønt lys der. er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Pluss i boka til bjørnar-a, han er det ingen ting å utsette på, betaler som avtalt og sendte meg kvittering på innbetalingen selv før jeg fikk sendt varen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Problemfri handel med cerll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Har kjøpt Canon EOS 7D med utstyr av Jimxd. Det er seriøs selger. Veldig fornøy med utstyr. alt er strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Har gode ord om Bjanne! Kjapt og som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 M3 Yngve er en skikkelig kar! Hyggelig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Solgte 2 dekk til Stian fra Øvre ÅrdalForhåndsbetalte etter avtale, kjapp svar på pm, fint gjennomført handel. + til Larsegutt og. Alt etter boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 hyggelig handel med steinsus tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå