Magnus_bmw Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Også velig fornøyd med Emihol9. Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Noen her som har handla av Robella? Har prøvd å kontakte han flere ganger, men han gidder ikke å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Handelen med Morty999 aka Morten Kjærran Halvorsen er fremdeles ikke i orden. Han påstår hardnakket at han har sendt resterende deler for 3 uker siden. Jeg har ikke opplevd enda at pakker "forsvinner" i postgang,så jeg tror neppe grunnet denne saken som har pendlet siden februar,at dette er sendt noensinne. Når det har vært så mye greier med denne saken så burde han virkelig ha sørget for å sende den med norgespakke eller noe med sporing i det minste,evt en kvittering for sendt pakke,bilde av pakka-hva som helst. Nå venter jeg på oppgjør for deler som mangler. Jeg anbefaler på det sterkeste å aldri handle så mye som en mutter av denne brukeren. Mannen er en svindler og holder ikke avtaler i det hele tatt. Det er kun løgner og surr fra ende til annen. Ser at de fleste har blitt svindlet eller forsøkt svindlet når det gjelder kjøp og salg når det innebærer å sende noe i posten. Face to face er eneste option er jeg redd. Dette er min siste post om denne tosken hvis han nå overfører kr som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 huff å huff.... bombe at posten alltid svindler pakkene hans... Shattered, propan og torbfer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 God handel med donkalin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Handlet drivakslinger av Markus, overførte penger og drivakslene dukket fort opp på posten. Kjapp og ryddig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Solgte deler til Martineide.Alt gikk kjapt, enkelt og som avtalt. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Legger inn en negativ feedback på "Jan Tore". Jeg byttet noen felger mot en bil han hadde, dette skulle da være likt mot likt. Løpehjul, strammer og viftereim ryker idet han kommer til oslo med bilen, så dette skylder han meg penger for, samt en årsavgift for 2012 jeg måtte legge ut for, noe jeg ikke var opplyst om, totalt skylder han meg noen tusenlapper, som jeg fortsatt ikke har fått, og han svarer ikke på telefon, sms eller PM her på forumet. Jeg kommer til å rette opp i feedbacken om/når han gjør opp for seg, noe jeg håper han gjør. Etter snart et år, sier nå "Jan Tore" at han ikke gidder å betale meg, så negativ feedback blir definitivt stående på denne karen, anbefaler ingen å handle med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julepils Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 God og ryddig handel med knopfler, kjøper anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Tommel opp til Berglid, bare positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdemotor Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Handla motor med MortenX5 i helga Utroli hyggelig og behjelpelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Grei og ryddig handel med blondas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Takker for handelen med brukeren "NA". Veldig serriøs, holdt av varen, og sendte den selv før pengene var kommet på kontoen hans. To tommler opp og grønt lys til denne karen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Selv takk ///FredriK.S, flott å kunne stole på folk mtp. betaling. Tommel opp for deg også Grønt lys fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 God og ryddig handel med knopfler, kjøper anbefales! Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå