Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Handelen med Morty999 aka Morten Kjærran Halvorsen er fremdeles ikke i orden. Han påstår hardnakket at han har sendt resterende deler for 3 uker siden. Jeg har ikke opplevd enda at pakker "forsvinner" i postgang,så jeg tror neppe grunnet denne saken som har pendlet siden februar,at dette er sendt noensinne. Når det har vært så mye greier med denne saken så burde han virkelig ha sørget for å sende den med norgespakke eller noe med sporing i det minste,evt en kvittering for sendt pakke,bilde av pakka-hva som helst.

Nå venter jeg på oppgjør for deler som mangler.

Jeg anbefaler på det sterkeste å aldri handle så mye som en mutter av denne brukeren. Mannen er en svindler og holder ikke avtaler i det hele tatt. Det er kun løgner og surr fra ende til annen. Ser at de fleste har blitt svindlet eller forsøkt svindlet når det gjelder kjøp og salg når det innebærer å sende noe i posten.

Face to face er eneste option er jeg redd. Dette er min siste post om denne tosken hvis han nå overfører kr som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Legger inn en negativ feedback på "Jan Tore".

Jeg byttet noen felger mot en bil han hadde, dette skulle da være likt mot likt.

Løpehjul, strammer og viftereim ryker idet han kommer til oslo med bilen, så dette skylder han meg penger for, samt en årsavgift for 2012 jeg måtte legge ut for, noe jeg ikke var opplyst om, totalt skylder han meg noen tusenlapper, som jeg fortsatt ikke har fått, og han svarer ikke på telefon, sms eller PM her på forumet. Jeg kommer til å rette opp i feedbacken om/når han gjør opp for seg, noe jeg håper han gjør.

 

Etter snart et år, sier nå "Jan Tore" at han ikke gidder å betale meg, så negativ feedback blir definitivt stående på denne karen, anbefaler ingen å handle med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...