Gå til innhold

Offisielle bilder av E92 3 serie coupe med M-sportspakke

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De felgene var litt kjipe, men det finnes jo et hav av felger til de andre bmw-modellene.. tror ikke mangel på felger er problemet...

tror egentlig ikke det er noe problem... jeg syns denne bilen så lekker ut... ser litt spesiell ut og det er litt viktig...

Gleder meg til å se en i sort med store fine Alpina-felger... (eller Radial-styling felgene jeg liker veldig godt)

Da blir det sikkert enda bedre en på bildene...

Hurra for BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er flott, bakenden fæl. Ikke bare bakfangeren, men bilen tar seg rett og slett ikke bra ut bakfra.

Veldig enig. Den bakenden ser rar ut, passer ikke sammen med fronten, akkurat som du sier, som Celica... :?

Ser ut som en blanding av en japse og Audi. Iallefall ikke BMW... :roll:

Håper virkelig den ser bedre ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var veldig fin, men synest ikkje det er Bmw å ha eit eksosrør på kvar side... Det skal være 2 på eine sida... Ellers så er jo fronten heilt lik audi sin... ihvertfall dersom ein ser ifrå skiltet og ned!

BMW har hatt mange forskjellige løsninger vedr. eksostuter gjennom tidene... her er noen eksempler... :wink:

E10 2002 Turbo

00516.jpg

E21 323i

00280.jpg

E28 528i

00162.jpg

E24 628CSi

00236.jpg

E63 645 Ci

00488.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW`s felger er egentlig ikke så ille når det først blir litt størrelse på de.. Jeg gjorde en kjapp og enkel modifikasjon i photofiltre... Hvis jeg noen gang hadde fått råd til en E92 skulle det helt klart vært noe alà dette... 8)

sorte92mtech5jh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er flott, bakenden fæl. Ikke bare bakfangeren, men bilen tar seg rett og slett ikke bra ut bakfra.

Helt uenig... endelig viser Bangle frem en 3-serie som sitter som et skudd... :D ... Hvis jeg var i markedet for en coupe er dette bilen jeg ville ha kjøpt... den er rett og slett dritlekker... 8)

Du stjal mine ord bmwE9!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva dere whiner om! :)

jeg har sikkla på denne i 3dager nå, og jeg syns den er dritdigg. spesielt fronten. som gjør den litt "angry". men likte også rompa, bmw har rett og slett prøvd noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...