Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 4 trøtte og sikkert svindyre originale felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 De felgene var litt kjipe, men det finnes jo et hav av felger til de andre bmw-modellene.. tror ikke mangel på felger er problemet... tror egentlig ikke det er noe problem... jeg syns denne bilen så lekker ut... ser litt spesiell ut og det er litt viktig... Gleder meg til å se en i sort med store fine Alpina-felger... (eller Radial-styling felgene jeg liker veldig godt) Da blir det sikkert enda bedre en på bildene... Hurra for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Fronten er flott, bakenden fæl. Ikke bare bakfangeren, men bilen tar seg rett og slett ikke bra ut bakfra. Veldig enig. Den bakenden ser rar ut, passer ikke sammen med fronten, akkurat som du sier, som Celica... Ser ut som en blanding av en japse og Audi. Iallefall ikke BMW... Håper virkelig den ser bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Bilde som er merket med 5, når dfet gjelder de felgene var de meget tøff syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Bilen var veldig fin, men synest ikkje det er Bmw å ha eit eksosrør på kvar side... Det skal være 2 på eine sida... Ellers så er jo fronten heilt lik audi sin... ihvertfall dersom ein ser ifrå skiltet og ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Syns den vel har kongekul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Bilen var veldig fin, men synest ikkje det er Bmw å ha eit eksosrør på kvar side... Det skal være 2 på eine sida... Ellers så er jo fronten heilt lik audi sin... ihvertfall dersom ein ser ifrå skiltet og ned! BMW har hatt mange forskjellige løsninger vedr. eksostuter gjennom tidene... her er noen eksempler... E10 2002 Turbo E21 323i E28 528i E24 628CSi E63 645 Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Det som plager meg mest er at selv om baklyktene ligner på 7serie faceliften, syns jeg jeg ser litt A4/A6 Avant i de lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Herregud, på dette bilde var den rå . Men som mange andre så er jeg ikke fortrolig med den hekken på E92 . Men hvem vet, kansje den ikke er så ille når man få se den i real life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 BMW`s felger er egentlig ikke så ille når det først blir litt størrelse på de.. Jeg gjorde en kjapp og enkel modifikasjon i photofiltre... Hvis jeg noen gang hadde fått råd til en E92 skulle det helt klart vært noe alà dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Fronten er flott, bakenden fæl. Ikke bare bakfangeren, men bilen tar seg rett og slett ikke bra ut bakfra. Helt uenig... endelig viser Bangle frem en 3-serie som sitter som et skudd... ... Hvis jeg var i markedet for en coupe er dette bilen jeg ville ha kjøpt... den er rett og slett dritlekker... Du stjal mine ord bmwE9! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Likte ikke helt bilde nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg syns E92 ser ganske rå ut med M-pakken. Foran og bak , men vingen kunne jeg klart meg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 skjønner ikke hva dere whiner om! jeg har sikkla på denne i 3dager nå, og jeg syns den er dritdigg. spesielt fronten. som gjør den litt "angry". men likte også rompa, bmw har rett og slett prøvd noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå