Gå til innhold

Nye 335i Coupé Prøvekjørt! - en åpenbaring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skulle de si så mye da..?

Tja... det er jo enkelte profiler der inne som har brukt veldig mye tid på å fortelle oss om turboforsinkelser og dårlig gassrespons i moderne BMW´er, men om de sier så mye nå er en helt annen sak.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupéen er altså viktig for BMW, men fremfor alt for image og merkets prestisje; om 3-serien er BMWs viktigste modellrekke - den utgjør 40% av BMW-salget - så representerer globalt kupéene bare en andel på 7% av 3-seriesalget - riktignok med betydelige geografiske variasjoner.

Det var litt interesant! Disse tallene må jo være fra e46 eller?

Alle BMW-entusiaster kan være glade for at produsenten har svelget en aldri så liten kamel og gått med på igjen å utstyre en bensinmotor med turbo

tidligere nevnte bmw-entusiaster må nok svelge kamelen de også, og innse at turbo ikke bare gir ulemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har uten tvil en kommende klassiker med denne modellen. Jeg tror vi snakker om en klassiker a la E30 325i som da den kom på markedet... og det sier ikke så rent lite. Igjen setter BMW standarden i den såkalte "kompakt-executive-klassen"... etter et par serier (E36 og E46) uten en skikkelig stor nyhet (alt er relativt). Husk på at det var E30 325i som sementerte 3-serien som en slags mini 7-serie... altså skapte en relasjon mellom BMW´s modeller som tidligere ikke var hverken markedsmessig aktuelt eller teknisk mulig. Mercedes-Benz fulgte opp med W201 (190E 2,6) og Audi gjorde det samme med Audi 90 2,3 20-Ventiler. Denne nye 3-serien slår uten tvil knockout på ikke minst Lexus, men også Audi og Mercedes-Benz... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det å kjøre denne bilen her, opplevelsen gjør at det er verdt hver krone!

E92 Coupe'en ser fantastisk ut, virkelig slik den "skal" se ut!

8)

Enig med deg også BMWE9, at E90 kommer til å skille seg ut, positivt, mht kjøre egenskaper og annet, E60 har liksom ikke vært like konge som E39 var det i limousin klassen.

Men E90 tror jeg virkelig kommer til å holde seg lenge på toppen.

De roadtest'ene jeg har lest hittil, så har det vært overveldene kommentarer om E90/91 og nå også E92.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en meget lekker nyskapning fra BMW, men jeg ville nå heller ha bestilt bilen i en sølvgrå farge. Bilen kledde ikke blåfargen og med en sølvgrå farge hadde linjene kommet til rette.. En sort E92 er heller ikke å forakte, men da bør vel heller bilen stå mer rolig enn den er ute å kjører. Og hvorfor skal man ha en 335i, når en 325i med 218hk holder i massehvis?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en meget lekker nyskapning fra BMW, men jeg ville nå heller ha bestilt bilen i en sølvgrå farge. Bilen kledde ikke blåfargen og med en sølvgrå farge hadde linjene kommet til rette.. En sort E92 er heller ikke å forakte, men da bør vel heller bilen stå mer rolig enn den er ute å kjører. Og hvorfor skal man ha en 335i, når en 325i med 218hk holder i massehvis?..

Er ikke enig T.A.S.

E90 i sølv og sort er drittkjedelig og anonymt, min mening.

Men jeg er vel litt partisk med min farge der (le mans blå), den får jeg kommentarer på hele tiden, også fra E90 eiere.

Mht 325 kontra 335, 325 har 215hk/250nm, 335 har 306 hk/400nm, og dette mellom 1300-5000 omr/min.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...