Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Min har nå gått 82,000 uten problemer. Kjørte alvorlig mye i sommer. :D Bilen hadde gått 68,000 da jeg kjøpte den, å jeg har ikke brukt bilen siden November da jeg mistet lappen. Det var ikke lenge til vinteren da, så det gjorde ikke så alt for mye.... Trenger forøvring 4 nye 235/35 - R19 nå, så er den klar for en ny sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1985 528i

Gått 270 000km nå.

De store problemene har vært knekte fjører, foringer og toppakning som nettop røyk.

Bilen har _aldri_ stoppa eller fått meg inn i problemer.

Har dårlig batteri, så er litt strømproblemer nå og da, men det er batteriet sin feil, ikke bilen.

Har vært helt tomt ca like mange ganger som folk kladder på brød i butikken iløpet av en dag for å kjenne om de er gode.

Ellers har det kun vært småpill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995 520i gått 293000

Har hatt bilen kun siden november ifjor så har ikke hatt stort å pusle med, den lakk olje når jeg kjøpte den men det var verstedet til den forrige eieren som "glemte" å sette på pakningen til kamakselgiveren da de byttet den.. ellers på historien til bilen er det byttet toppakning, eksosanlegg og diverse.. Nå skal det sies at motoren aldri er byttet, som de ganske ofte er når de har kjørt såpass langt.. men den tikker som f**** nå, og skal få litt oljerens+oljeskift så tenker jeg det blir...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nyinnkjøpte 99 318i har gått 194000 km. Har bytta fjører (knekt. Har en liten kjølelekkasje og det er vått på gulvet høyre side bak. Fungerer ellers veldig bra.

Edit: og rust i dørene fant jeg nettopp ut :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en '88-modell 318i for rundt 3 år siden. Den hadde runda 330 000km da jeg solgte den, og gikk helt supert. Hadde aldri noen problemer med den. Det hjelper jo kanskje at det var komplett servicehefte på den men. Har en '90-modell 325ix touring nå, og den runder nok 200 000km på vei hjem i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Idag tok dynamoen kvelden; først begynte radioen å kødde, så gikk vindusviskerne utrolig sakte, vindusheisen gikk enda saktere.. omtrent samtidig som ABSen koblet ut skjønte jeg at her var det noe muffens og ringte onkelen min som er mekaniker. Han fortalte at dynamoen var gått og at jeg skulle parkere bilen fortest mulig. 1 minutt etter samtalen tok servoen og bremseforsterkeren kvelden, men jeg hadde siktet meg inn op emmsport i trondheim og kom meg akkurat inn på parkeringsplassen da motoren døde:) var som om bilen skjønte hvor jeg skulle og tok ut alt for at vi skulle komme oss dit! my hero:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har en E34 525iT 180.000 km, som akkurat kom fra EU kontroll, der ble det byttet foringer på travers bak, støtdempere forut og et bensinrør. Før dette var det bare vanlig service.

Det som står på lista er flere bensinrør, de ser fankenmeg "roschne" ut, noe forstillingsdeler (stag, foringer) og rust under dørene som skal taes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...