Steffan C Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nydelig, den ble penere enn jeg hadde forventet. Er det noen som vet om den er på størrelse med Q7? Pen bil, men det burde vert orginalt fra fabrikk at nedre delen var lakka Helt enig med Viko når det gjelder lakkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Basert på bildene så ser det ut som om designavdelingen har startet med dagens X5, rundet litt i kantene, montert sintere lykter og satt inn det samme interiøret som i alle de andre nye BMWene. Voila! Bilen er helt sikkert glimrende teknisk og finfin å kjøre, men det er jo ML, Touareg, Q7 og Range Rover også. Hadde egentlig ventet noe mer spenstig fra BMW i denne omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Nydelig, den ble penere enn jeg hadde forventet. Er det noen som vet om den er på størrelse med Q7? Pen bil, men det burde vert orginalt fra fabrikk at nedre delen var lakka Helt enig med Viko når det gjelder lakkinga. X5 er mindre. E70 X5 har "kun" vokst med 19 cm i lengden og som blir 22cm kortere enn Q7. Bredden på X5 og Q7 er hhv. 193cm og 198cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Vet ikke om den er postet før, men her er det hvertfall en film av bilen.... http://www.bilsport.se/news.php?id=37907 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Basert på bildene så ser det ut som om designavdelingen har startet med dagens X5, rundet litt i kantene, montert sintere lykter og satt inn det samme interiøret som i alle de andre nye BMWene. Voila!Bilen er helt sikkert glimrende teknisk og finfin å kjøre, men det er jo ML, Touareg, Q7 og Range Rover også. Hadde egentlig ventet noe mer spenstig fra BMW i denne omgang. Et godt poeng... gutta boys som kjøper en X5 er kanskje mer konservative enn man skulle tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Syns denne var mye penere enn gamle x5'n =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Enig at det nesten ser ut som en face lift, enn en helt ny model. Fin video. Likte rompa på denne E70'en, mye bedre enn den gamle, ligner voldsmot på E39 touring. men litt usikker på front lyktene. Det som er helt sikkert, er at utseende messig er det ingen krise å kjøpe facelift modellen om et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Får ikke sett den videoen. Har lyst å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Håper den nåværende kan dette sykt i pris når den nye kommer da.Men de holder seg brukbart i pris gitt. En facelift model, med diesel er meget interresant gitt.. Dette håper jeg også på, ny X5 må vel bety flere gamle på bruktmarkedet og litt snillere pris. Det er da ihvertfall lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Har surfet litt rundt og sett på priser på X5 og konklusjonen må vel bli at de må falle MYE i pris før dette blir aktuelt...tror ikke ny X5 får de til å dette så mye i pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Utrolig pen bil! Jeg må jo si at jeg er en stor fan av de gamle X5`ene, og jeg er glad for å se at den nye ikke skuffer.. Og dette må jo være en av de råeste "girspakene" jeg har sett.... som resten av bilen...vakker design! ...men låg bak ein Porsche Cayenne turbo (med skiboks heheh) i går..det er framleis "høgdaren" blandt SUV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 ...men låg bak ein Porsche Cayenne turbo (med skiboks heheh) i går..det er framleis "høgdaren" blandt SUV. Ruller et par Turboer her i bygda. Hver gang jeg ser dem så blir jeg minnet på at de er helt sjef.. og tror de fortsatt vil være det en stund fremover=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 sjef over ML 63 AMG? neppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 sjef over ML 63 AMG? neppe.. Du har nok rett. Cayenne er elendi i forhold til ML'en. Jeg trekker min komentar. ML er overlegen. Porsche Cayenne Turbo S: 521 hk - 720 Nm - 0-60mph på 4,8 - Toppfart 270 ML 63 AMG: 510 hk - 630 Nm - 0-100 på 5,0 - Toppfart 250 (begrenset) (sorry at jeg fyrer liv i en gammel tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Personlig syns jeg Cayenne ser jævlig ut rett og slett, ser ut som en padde Den nye ML'en er fin, den forrige var ikke bra, hentet inn et par stykker, bare problemer, girkasser som gikk og nei huff... Sett endel flere bilder av E70 nå, og den blir bedre og bedre, den er jo meget nøkternt designet riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå