jon///M Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 pen bil, men ser nermest at det er dårlig passform på fangeren, ser nesten ut som om den stikker ut på hver side. hva med m3 framskjermer? men da burde du vel ha m3 bakskjermer også for at det ikke skal se så dumt ut å da koster det sikkert mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Holder en knapp på standard m3-look med mindre bilen ser litt mer ekstrem ut... Den ser jo fin ut, men du er nesten nøtt til å få bytta speila for at den skal komme til sin rett etter min mening. Jeg satt på vanlig m3-look fanger på 323n (fra modbargains.com). Passformen var vel ikke 100% egentlig, selvom det går sikkert an å tilpasse den enda bedre enn det jeg gjorde. Uansett er det verdt utseendet bilen får sammenlignet med standard eller m-tech. Nå vet jeg ikke om det er stor forskjell på csl-fangeren og M3-fangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Stemmer det. Passformen var faktisk overaskende dårlig. Ganske kjipt igrunn... Det var synd! Vil nesten påstå at det er en av de fineste fangerene på markedet. Vil du utdype litt hva du måtte gjøre for å få den til å passe? Slik at jeg er forberedt ved eventuelt kjøp av en lik fanger. Har faktisk ikke gjort annet enn å presse den litt lenger inn. Man kan se at den går litt lenger ut på sidene.. Ikke alle som ser det like godt som meg da... Uansett, en virkelig lekker fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Meget, meget pent med den nye fronten Andreas. Det var virkelig et oppløftende påkostning. Du har fått en skikkelig helhet på bilen, bra! Nå mangler du bare noen 19" M3 CSL hjul til sommeren og litt senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 flott bil! denne bilen mangler andre hjul,mer senk,sort tak og soting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Begge bilene var rene, så da var det naturlig å ha en bitte liten photoshoot. Crappy location, da det ikke er så lett og kjøre to biler samtidig... Det er kanskje ikke så lett å se hva dette er..? Er en mygg som har kommet seg inn i bremselyset og dødd der. Det er ett myggskjelett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 meget smud bil ^^ men hvis du skal ha senk og 19", pass påå ikke gjør som fredheim da.. glemte opplyse om at bilen var senka og nå subber bilen i skjerma bak.. :S 19x9,5 @ 265/35-19 :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Lenge siden denne har blitt oppdatert, og nå er bilen til salgs . Legger ut noen bilder fra annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ser bra ut dette, med senk så blir det mye bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 R.I.P Mygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ser bra ut dette, med senk så blir det mye bedre:) Hadde vært prikken over i'en det Kanskje for neste eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 R.I.P Mygg Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 jeg må si jeg er meget skuffet Andreas... Du er herved kastet ut av Titansilber E46 Coupe klubben.... Den nå meget ekslusive klubben som nå kun har ETT FUCKINGS MEDLEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 jeg må si jeg er meget skuffet Andreas... Du er herved kastet ut av Titansilber E46 Coupe klubben.... Den nå meget ekslusive klubben som nå kun har ETT FUCKINGS MEDLEM Haha! Vel, var heller ikke så kult alene i 318Ci M43B19 klubben etter at du gikk a wall, og skaffa deg 6'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Lol Ingen som stopper deg og bygge om heller da.. Jeg har en motor til deg og ^^ 2,2 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå