Gå til innhold

Min E46 Coupè (Ny look)

Share

Anbefalte innlegg

pen bil, men ser nermest at det er dårlig passform på fangeren, ser nesten ut som om den stikker ut på hver side. hva med m3 framskjermer? men da burde du vel ha m3 bakskjermer også for at det ikke skal se så dumt ut å da koster det sikkert mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder en knapp på standard m3-look med mindre bilen ser litt mer ekstrem ut... Den ser jo fin ut, men du er nesten nøtt til å få bytta speila for at den skal komme til sin rett etter min mening.

Jeg satt på vanlig m3-look fanger på 323n (fra modbargains.com). Passformen var vel ikke 100% egentlig, selvom det går sikkert an å tilpasse den enda bedre enn det jeg gjorde. Uansett er det verdt utseendet bilen får sammenlignet med standard eller m-tech. Nå vet jeg ikke om det er stor forskjell på csl-fangeren og M3-fangeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Passformen var faktisk overaskende dårlig. Ganske kjipt igrunn...

Det var synd! Vil nesten påstå at det er en av de fineste fangerene på markedet. Vil du utdype litt hva du måtte gjøre for å få den til å passe? Slik at jeg er forberedt ved eventuelt kjøp av en lik fanger.

Har faktisk ikke gjort annet enn å presse den litt lenger inn. Man kan se at den går litt lenger ut på sidene..:evil:

Ikke alle som ser det like godt som meg da...

Uansett, en virkelig lekker fanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 6 months later...

Begge bilene var rene, så da var det naturlig å ha en bitte liten photoshoot. Crappy location, da det ikke er så lett og kjøre to biler samtidig...

0mft9r54f1m287e9rla4.jpg

tyj4lndxccbgs5fbw1we.jpg

9bwdciem6kxjfyhjcqqu.jpg

qci3msnzmqf0vcg0lrd9.jpg

uiu0m6y118ikcijsf5j2.jpg

jnhdakegs3fcrjhz10js.jpg

dw1rfuy6urodon48mwsg.jpg

Det er kanskje ikke så lett å se hva dette er..? Er en mygg som har kommet seg inn i bremselyset og dødd der. Det er ett myggskjelett

:roll:

fre1m07ais9rwd6wdwbg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 year later...
jeg må si jeg er meget skuffet Andreas... Du er herved kastet ut av Titansilber E46 Coupe klubben.... Den nå meget ekslusive klubben som nå kun har ETT FUCKINGS MEDLEM :P

Haha!

Vel, var heller ikke så kult alene i 318Ci M43B19 klubben etter at du gikk a wall, og skaffa deg 6'er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...