Gå til innhold

Kardangen er muligens gåen.. Dyrt??

Mack10
 Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg ny bil og har nå fått konstatert at kardangen lager lyd og bør byttes for og få vekk ulyden.

Det jeg lurer på er ca pris på denne delen, og ca tid på og bytte denne (Tenker da på verkstedkostander)

Det er en E46 99 mod 318iA

Den har abs og antiskrens også.

Tusen takk for svar!!!

Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIng til OS Bildeler. Kan jo være han har liggende den jeg kjøpte som jeg ikke trengte. VAr gått 36 000,- og kosta meg i underkant av 6000.

Bedre det i alle fall enn en ny til nesten 11 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

BMW her i Danmark beregner 1,5 time for av/påmontering av kardang/drivaksel på E36. Jeg skiftet kardangen på min 1997 323i i 2002 og betalte ca. 3200,- kroner for selve kardangen og ca. 1000,- for arbeidet (eksl. moms).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW her i Danmark beregner 1,5 time for av/påmontering av kardang/drivaksel på E36. Jeg skiftet kardangen på min 1997 323i i 2002 og betalte ca. 3200,- kroner for selve kardangen og ca. 1000,- for arbeidet (eksl. moms).

var ikke dette en e46 da?

dessuten er dette noe du bør få deket av forrige eier! bare hør med forbrukerombudet eller noe sånt. Hvis du kjøpte bilen privat er det kanskje ikke like enkelt å få dekket kostnadene, mens på en butikk selges som regel biler til over 100.000 kr med 3 måneders garanti, så det er mye tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eksakt kjøpte du bilen? Du kan angre deg i minst 2uker når det er kjøp mellom private..

Og ellers så kan du sikkert få hjelp av forbrukerombudet eller noe andre plass..

Du kan vel angre resten av livet uten at det hjelper noe :)

Har en angrefrist på privatkjøp?

Trodde dette var et fenomen for postordre og netthandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eksakt kjøpte du bilen? Du kan angre deg i minst 2uker når det er kjøp mellom private..

Og ellers så kan du sikkert få hjelp av forbrukerombudet eller noe andre plass..

Du kan vel angre resten av livet uten at det hjelper noe :)

Har en angrefrist på privatkjøp?

Trodde dette var et fenomen for postordre og netthandel?

er ikke angrefrist på privatkjøp,dette er vel opp til gamle eier. men han kan kreve penger tilbake eller rep av skade så lenge han kan bevise at gamle eier har tilbakeholdt vesentlige opplysninger ang bilens stand, bevist solgt bilen til ny eier uten å fortelle om skade osv.

men dette tar som regel lang tid i systemet om man ska ta det steget.masse kr i advokat :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...