FTE Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Greit at smaken er som baken og alt det der, men makan til bodykit å sette på en E30 cab! Vi får tro at byggeren er kjempefornøyd, og er det oppmerksomhet han var ute etter da denne ble bygget, har han truffet spikeren på hue! Butt-ugly etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Eller en Opel Rekord e2hehe! nesten samme lykter Jepp hehe! Men det er en annen den er veldig lik bak der! Mener det er en manta, men søkte på bilder nå og fant ikke... er det en annen opel coupe bil? Sportslig aktig opel? Den minner meg om en Maserati BiTurbo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 den var jo driiiiiiiiiitrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Dritkul farge synes jeg da MEN få på emblemet igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 For meg er dette enda en ødelagt e30. Og jeg synes ikke stylingen var verken fin eller kul. Dette er min mening. Hakker jeg på noen da? Enig... bilen er verdiløs for alt annet enn som et tragisk eksempel på 80-tallet. Jeg var 18 år gammel i 1985... så akkurat det vet jeg nesten alt om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Han har gjort om ALT på bilen...men BAKLYKTENE? Neida, de MÅ JO VÆRE orginale..LOL.. Bilen er skrekkeksempel på østblokkstyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fått fylt ut hjulbuene skikkelig så hadde bilen vært knæsj den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Eller en Opel Rekord e2hehe! nesten samme lykter Jepp hehe! Men det er en annen den er veldig lik bak der! Mener det er en manta, men søkte på bilder nå og fant ikke... er det en annen opel coupe bil? Sportslig aktig opel? Den minner meg om en Maserati BiTurbo: hadde du tatt rekord 78-82 så hadde du fått baklyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 rekord e1? nei, de er for smale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 de er faktisk akkurat like brede som e2.. har hatt ett utall av de.. å commodore, som forøvrig er helt lik.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83698&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 hahaha, veldig smart å legge med bildet at du burner.. Det gjør jo bilen sikkelig salgs-kåt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Synes den så litt kul ut jeg, på ingen måte noe jeg kunne funnet på å gjøre selv. Men med bredere felger og bort med vingen så snakker vi Uansett så kan han ikke være spesielt smart dersom han legger ut et børnebilde når han skal selge. Luker automatisk ut en del kjøpere på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Absolutt ikke min smak og heller ikke noe jeg ville ha gjort med bilen min, men faktisk så ble ikke bilen SÅ verst når man fjernet spoiler og fikk på større hjul... Hurtigredigering, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Absolutt ikke min smak og heller ikke noe jeg ville ha gjort med bilen min, men faktisk så ble ikke bilen SÅ verst når man fjernet spoiler og fikk på større hjul...Hurtigredigering, Nice, her snakker vi 340 0 R22 Men skjønte hva du ville fram til, og det ble mye bedere.. men ville aldri eid en bil med sånn styling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå