Gå til innhold

Hvilken BMW kjører dere?

B.E.E.
 Share

Hvilken bil kjører dere?  

175 stemmer

1. 1. Hvilken bil kjører dere?

• E-30
      27
    • E-36
      59
    • E-46
      31
    • E-34
      23
    • E-39
      18
    • Andre
      18

Anbefalte innlegg

Yes, E36 leder! :twisted:

Egentlig ikke noe å være glad for det.! E36 er nydelige biler, men det er alt for mange av dem desverre! :? Stemte E30 jeg! :wink:

Nå er det vel spm om hvilken biler vi på forumet har, og ikke vil ha\drømme om\kunne hatt\burde hatt\skal ha\osv :)

Hmm, i såfall stemmer jeg E36 med tanke på at det ganske sikkert blir en turboladet\kompressormatet 325 snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen avstemninger dukker opp i mer eller mindre jevne intervaller... her er forøvrig en annen som ikke er så veldig gammel... :roll:

Den avstemmings-tråden du linker til er jo ikke av samme type ("hva kjører du?" - kontra - "hva synes du er penest?") dersom du ikke va klar over det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avstemmings-tråden du linker til er jo ikke av samme type ("hva kjører du?" - kontra - "hva synes du er penest?") dersom du ikke va klar over det :wink:

Joda... tråden er ikke helt lik, men den er heller ikke helt ulik... folk er sjåvinistiske her inne... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Det var jeg ikke klar over. Stemte E34 der, men synes nok E46 Coupé er det flotteste på denne lista...men-men. Gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står ikke E60 og E90 der f.eks? :roll:

Som nevnt tidligere:......hensikten min var ikke å få en helt nøyaktig måling, men en indikasjon på de 2-3 mest populære modellene. De overnevnte modellene er uansett de som (antageligvis) vil få flest stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...