Gå til innhold

Citroen C4

nohr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det var dette jeg mente...selv om det er fransk så kan det gå ann med nok plastikk og som bmwE9 sier har de fått det til bra i rallyet i de siste årene..

Hadde ikke vært flau over å kjørt rundt i den C4 fra Muskeiter.

Husker jeg siklet på noen styling sett fra dem til min 205..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det opplagt at franskmenn ikke kan lage bil da? Se bare på WRC eller F1, er jo bare tøys med disse franske sakene... :roll:

Nå tuller du vel?? Se bare på Citroenen til Sebastien Loeb, den går mer driftsikkert på løp enn en gammel E28 gjør på vanlig vei! Franske biler er komfortable, romslige og har fått god kvalitet de siste årene, personlig mener jeg vendepunktet kvalitetsmessig kom med peugeot 406. Og C4 likte jeg ikke i begynnelsen, men når du ser hva for eksempel honda kom med i den nye civicen, er faktisk C4 blitt drittøff! Gleder meg til å se den i wrc versjon til neste år :D

Dere trenger ikke være fanatisk opptatt av at bmw er best, uansett, bare fordi dere har det som favorittmerke. BMW er mitt bmwmerke også, men jeg innrømmer at bmw har noen svakheter andre biler ikke har, det er bare det at bmw gir meg den gode følelsen, en følelse som varierer fra person til person og derfor kjører ikke ALLE bmw! Det finnes mange andre gode merker også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...