nohr Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Er det bare jeg som er syk i hodet eller har C4 potensialet til å bli en ganske heftig bil med nok plast? Bare se på http://www.citroen.com/CWW/en-US/NEWS/N ... _C4WRC.htm eller Denne er jo org men kan bli bra? Selv om interiøret ikke ser helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Du er syk i hodet tror jeg vi sier.. Vil ikke si det er noe spesiellt "tøff" bil, men den er ikke stygg heller for å si det slik. Sikkert fin bruksbil det der (men må si meg enig i det du sa om at interiøret ikke ser fullt så pent ut..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Bilen har potensiale på huggern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Med tanke på hva Peugeot og Citroën ellers får til med deres rallybiler har de uten tvil et meget stort potensiale for å bli heftige biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 Det var dette jeg mente...selv om det er fransk så kan det gå ann med nok plastikk og som bmwE9 sier har de fått det til bra i rallyet i de siste årene.. Hadde ikke vært flau over å kjørt rundt i den C4 fra Muskeiter. Husker jeg siklet på noen styling sett fra dem til min 205.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Tror du er syk i hodet, eller er jeg sykt i hodet? Vil heller gå enn å kjøpe fransk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Vil heller gå enn å kjøpe fransk bil! Hva er din konkrete erfaring ?... er det et eller annet vi bør passe på hvis vi vurderer å kjøpe en fransk bil i alminnelighet ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Er ikke det opplagt at franskmenn ikke kan lage bil da? Se bare på WRC eller F1, er jo bare tøys med disse franske sakene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Er ikke det opplagt at franskmenn ikke kan lage bil da? Se bare på WRC eller F1, er jo bare tøys med disse franske sakene... Er du seriøs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Er ikke det opplagt at franskmenn ikke kan lage bil da? Se bare på WRC eller F1, er jo bare tøys med disse franske sakene... Nå tuller du vel?? Se bare på Citroenen til Sebastien Loeb, den går mer driftsikkert på løp enn en gammel E28 gjør på vanlig vei! Franske biler er komfortable, romslige og har fått god kvalitet de siste årene, personlig mener jeg vendepunktet kvalitetsmessig kom med peugeot 406. Og C4 likte jeg ikke i begynnelsen, men når du ser hva for eksempel honda kom med i den nye civicen, er faktisk C4 blitt drittøff! Gleder meg til å se den i wrc versjon til neste år Dere trenger ikke være fanatisk opptatt av at bmw er best, uansett, bare fordi dere har det som favorittmerke. BMW er mitt bmwmerke også, men jeg innrømmer at bmw har noen svakheter andre biler ikke har, det er bare det at bmw gir meg den gode følelsen, en følelse som varierer fra person til person og derfor kjører ikke ALLE bmw! Det finnes mange andre gode merker også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Selvfølgelig er Hagenisse ironisk... dagens franske biler er faktisk på mange måter bedre enn tilsvarende tyske biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Jeg gikk fra E36 til Peugeot 407 og til E39! peugeoten var meget god å kjøre men det som sagt så har det noe med følelser å gjøre at jeg måtte ha bimmer igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Det finnes mange andre gode merker også.. Jepp! Jeg har fortsatt flere kilometer bak meg i Citroen enn i BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå