bimmer-87 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 fin bil! delphin grå som er farga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 NEW LOOK! Ny grill, sorte plastnyrer, nye hellalykter, gule blink, sorte Azev Type A, steinsprang og rust Kommer mer på bilen. Solgte et par nydelig nye sorte hella for bak. Nå har jeg bestillt nye.. Jeg er så dum. Selger alltid ting og angrer like etterpå. Gjerne si noe ord om hva du mener Tatt med Canon 5D og Canon 70-200mm f/4 IS (sykt digg objektiv, latterlig skarpt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Fronten blei kjempestilig, kler bilen utrolig godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Thanks! Det var digg å få byttet ut lyktene. Spesielt de to på førersida var fullstendig sandblåste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Ser veldig bra ut! men si meg, hadde ikke du M-bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 flott den her, liker alpina fronten meget godt fint stuk også på den, hvor brei er bakfelgen og bredde på dekk? ser så syk brei ut med org fanger og breie hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Forandring fryder! Gule blink på E34 er inn på bimmers for tiden! Passa bra på din, vil nesten gå så langt som å si at stuket ditt minner meg om litt retro look, eller tidsriktig som det også heter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Leken E34! Ser meget bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Ser veldig bra ut! men si meg, hadde ikke du M-bakfanger? Nope, skulle hatt det ja.. Meeen, vet ikke hvor mye penger denne bilen skal få¨av meg Men var sykt digg med sommerhjul igjen. Jeg synes oppriktig at bilen er mer komfortabel med 18" enn 15".. flott den her, liker alpina fronten meget godt fint stuk også på den, hvor brei er bakfelgen og bredde på dekk? ser så syk brei ut med org fanger og breie hjul Bilen er alt for høy bak.. Men ja, har fått kommentarer på at det ser bredt ut. Men er bare 255/35-18 bak. Hjulene er 8,5" og 10". Helt utmerket størrelse, selv på en 520. Forandring fryder! Gule blink på E34 er inn på bimmers for tiden! Passa bra på din, vil nesten gå så langt som å si at stuket ditt minner meg om litt retro look, eller tidsriktig som det også heter! Tror det blir bra når jeg får sorte lykter bak. Ble littegrann rart når det er røde/hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Likte looken på bilen eneste minuset fra min side er kansje fargen på felgene, men for all del det er ditt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Flott bil! Som du sier selv, altfor høy bak, men bortsett fra det ser den strålendes ut. Bakdekkene ser gromme ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Likte looken på bilen eneste minuset fra min side er kansje fargen på felgene, men for all del det er ditt valg Takker.. Ja, synes kanskje det ser bedre ut i virkeligheten. Men det ble ganske bra i forhold til fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Bare noe snaps, bilen er ikke ren engang. Var begynt å bli skikkelig mørkt.. Men med nye lys! Synes det ble gromt selv da Kanskje soting neste? All black!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå