[space] Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Det er like lett å finne info på bmwccn-forumet når det er nede som når det er oppe. Skal lete lenge etter å finne noe like håpløst, spør du meg... Men det passer jo inn med resten av sidene der, som er like håpløse å finne informasjon på...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 2007 ser ut til å bli ett fint Bimmersår med banetreff og tur til Tyskland.. Haha.. ja, vi får nå se da. Trenger noen til å ta ansvar før det blir noe av. Sist gang jeg ba noen om å ta ansvar for Tysklandstur skjedde det veldig lite.
R Andersen Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Ja, hvis det var den kjøre_rundt_i_Europa_turen, så ble det tyst.. Blir vel litt vel mye å organisere, men en tur til Essen er kanskje ikke helt umulig å få til..? Hadde vært utrolig morsomt om vi kunne fått til en slik tur! Hvis man planlegger i god tid og bestiller billetter fra f.eks Ryanair og hotell, så kan en slik tur bli ganske billig. Jeg og 10 kompiser skal en tur til Dublin i mai, og vi bestillte biletter/hotell for en drøy måned siden, og fly, hotell og omvisninger på Jameson og Guinness kom på drøyt to tusen for en langhelg (tors-sønd).
Fredrik Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Vedr. en evt. tysklandstur hadde det etter min mening vært morsomt å samle en begrenset gruppe mennesker i private biler til en road trip i Syd-Tyskland. Hvis vi ikke er for mange kan man holde gruppen rimelig samlet og gjennomføre felles besøk/ekskursjoner underveis, men ellers være fri til å gjøre det man har lyst til. Slike turer kan lett bli for omfattende og det tror jeg ingen egentlig ønsker. Personlig ser jeg for meg innkvartering på mindre hoteller/gjestehus i mindre byer og minst mulig Autobahnkjøring til fordel for svingete landeveier slik man kun finner det i Schwarzwald og i den tyske delen av Alpene. Hvis interessen er der kan jeg godt ta på meg litt research og planlegging. Først må vi evt. finne ut hva slags forventninger folk har til en slik tur... har vi felles forventninger ?...
Ca///e Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Hva med en ny tråd angående tysklandstur? For å bl.a. kartlegge interesse og folks forventninger som du her nevner Fredrik.
Gunnar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Og der var bmwccn.no nede igjen.Helt utrolig. Var borte i går kveld også.. Men nå må du slutte å klage, shv. Vi betaler jo kun 400,- i året for det (x 3000 medlemmer), og arbeidet er jo frivillig. Ærlig talt altså, forvente seg oppetid på over 70%.. det får være måte på!
shv Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg er kanskje litt storforlangende! Siste gangen jeg klager, får bare akseptere at det er slik det er!
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Må le når jeg leser denne tråden. De fleste av dere "hater" BMWCCN sidene og elsker bimmers, men når plutselig BMWCCN er nede så klager dere enda mere!! HAHAHH.. Er enkelte som ALDRI blir fornøyde. BMWCCN har også tykslandstur og serieøse banetreff. At dere ikke finner frem på bmwccn sitt forumer betyr bare at ikke vet ossen det forumet virker.. Lykke til videre med Bimmers..
Fredrik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Må le når jeg leser denne tråden.De fleste av dere "hater" BMWCCN sidene og elsker bimmers, men når plutselig BMWCCN er nede så klager dere enda mere!! HAHAHH.. Er enkelte som ALDRI blir fornøyde. BMWCCN har også tykslandstur og serieøse banetreff. At dere ikke finner frem på bmwccn sitt forumer betyr bare at ikke vet ossen det forumet virker.. Lykke til videre med Bimmers.. Hater vi BMWCCN ?... nå får du sannelig holde igjen med å generalisere over laveste list... ... Både Gunnar og store deler av moderatorgjengen her inne har vært medlem av BMWCCN i mange år og er det noe vi absolut ikke gjør er det å hate BMWCCN. Det er helt åpenbart at BMWCCN har problemer med å holde fornuftige oppetider på forumet, men det skyldes praktiske årsaker. Etter min mening er problemet først og fremst at nedetidene blir ved... at ingen viser ledelse og gjør noe alvorlig med problemet en gang for alle...
mAZE Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg er for en tur, om det blir fly eller bil er det samme. Og det gjør ikke noe at BWMCCN forumet er nede, bruker det ikke likevel. Enda... Blir forumoppsettet forandet så skal det vurderes. Kan forresten heller ikke minnes å fått noe medlemskort. Skulle jeg ha hatt det nå? (Husker ikke om jeg har fått noe regning som kortet har sittet på, tror ikke at jeg har det.)
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Må le når jeg leser denne tråden.De fleste av dere "hater" BMWCCN sidene og elsker bimmers, men når plutselig BMWCCN er nede så klager dere enda mere!! HAHAHH.. Er enkelte som ALDRI blir fornøyde. BMWCCN har også tykslandstur og serieøse banetreff. At dere ikke finner frem på bmwccn sitt forumer betyr bare at ikke vet ossen det forumet virker.. Lykke til videre med Bimmers.. Hater vi BMWCCN ?... nå får du sannelig holde igjen med å generalisere over laveste list... ... Både Gunnar og store deler av moderatorgjengen her inne har vært medlem av BMWCCN i mange år og er det noe vi absolut ikke gjør er det å hate BMWCCN. Det er helt åpenbart at BMWCCN har problemer med å holde fornuftige oppetider på forumet, men det skyldes praktiske årsaker. Etter min mening er problemet først og fremst at nedetidene blir ved... at ingen viser ledelse og gjør noe alvorlig med problemet en gang for alle... Les hva jeg skriver før du hopper i taket!! Jeg skriver FLERE AV DERE!!!! ikke alle. Jeg har leste et par innlegg på Bimmers angående BMWCCN forumet så jeg mener forsatt at enkelte hater forumet til BMWCCN forumet.
shv Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg er flittig bruker av bmwccn.no, ellers hadde jeg ikke vært oppgitt over all nedetiden! Synes bmwccn.no forumet er et veldig bra forum med mange kunskapsrike personer, derfor jeg savner det! Har forøvrig vært medlem i bmwccn i ca. 4-5 år.
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Og der var bmwccn.no nede igjen.Helt utrolig. Var borte i går kveld også.. Men nå må du slutte å klage, shv. Vi betaler jo kun 400,- i året for det (x 3000 medlemmer), og arbeidet er jo frivillig. Ærlig talt altså, forvente seg oppetid på over 70%.. det får være måte på! 400kr x 3000 medlemmer = 1 200 000kr (1,2 mill!!). Greit nok at det er frivillig, men siden det kommer så mye penger inn til BMWCCN hver år (ok, det koster sikkert litt for lokale og Fahrfreude, men jeg tviler sterkt på at det koster 1,2 mill) bør vi kunne forvente at sidene er oppe å går stort sett hele tiden. Bimmers.no har på langt nær en slik inntekt, den har vel rettere sagt hvis jeg ikke husker feil - bare en utgift etter det du har sagt og sidene her er mere opp enn BMWCCN sine..
Gunnar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Må le når jeg leser denne tråden.De fleste av dere "hater" BMWCCN sidene og elsker bimmers, men når plutselig BMWCCN er nede så klager dere enda mere!! HAHAHH.. Er enkelte som ALDRI blir fornøyde. BMWCCN har også tykslandstur og serieøse banetreff. At dere ikke finner frem på bmwccn sitt forumer betyr bare at ikke vet ossen det forumet virker.. Lykke til videre med Bimmers.. Og du er her inne og gjør sjelden annet enn å klage - skal vi le av deg nå? Personlig har jeg som Fredrik sier vært medlem i BMWCCN i mange år, og selv om jeg ikke er overaktiv på forumet der lenger, så finnes det mye informasjon i arkivene der inne som jeg i blant har behov for. Desverre er det ofte det er nede når jeg da skal finne det jeg trenger.. Hva angår BMWCCNs Tysklandstur, så har jeg større interesse av å kjøre selv enn å sitte i et døgn på buss. Hva vår eventuelle tur angår så kan fly for å dra på Essen Motorshow kunne vært et alternativ, men primært ville jeg foretrukket at dette ble en ren biltur, siden det er det er kjøring BMW handler om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå