Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer med fin bil :D
Gratulerer med bil ja :D Husker jeg hadde en ´88 Golf GTI som første bil... 8-[

Jeg hadde 85' :wink:

Taperer... Førstebilen min var 78.mod Opel Ascona B 2.0 liter... Det var bil det... Skal kjøpe meg tilbake ein sånn ein eigong!

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den kommer du til å bli glad i, om den er like fin som min! :)

Har fortsatt planer for min jeg også, men de er utsatt il neste "sommerdekksesong".

40/30 senk, 19" og lakkere dørlister, så sier jeg meg ferdig. (utvendig hvertfall!)

Skrevet

Ja, eg henta den i kristiansand på lørdag..kjørte heim til florø på 13 og en halv time.. Super tur!:D Bilen er som sagt utrolig fin! Skal ta flere bilder til dere gutta:P men det regna og eg har ikkje vaska den :shock:

Skrevet
Gratulerer med fin bil :D
Gratulerer med bil ja :D Husker jeg hadde en ´88 Golf GTI som første bil... 8-[

Jeg hadde 85' :wink:

Jeg også :)

Bare at min var en Jetta GT (samme motoren som i Golf II GTi) og det var bare solgt 15 stk av den i Norge.

Skrevet

Pen bil :) Gått langt? Skal kjøpe maken bil nå :) Hva måtte du ut for den om jeg tørr spørre? Så veldig bra ut. No digg utstyr som sportsstoler osv?

Hadde en 92 Mazda Mx-3 som førstebil jeg. E46 320 blir 2. bil :) Jeg er også 19 år og skal betale bilen selv ;)

Skrevet

Det der er fin førstebil ja. Førstebilen min var en Calibra 16v. Grei bil forsåvidt, bortsett fra at den smuldret bort...

Mexos: Bilønsket i signaturen din passer perfekt til min bil. Bare synd at den ikke er til salgs :mrgreen:

Men E46 320 kan anbefales. Ikke noe råskinn akkurat, men sterk nok til at bilen er gøy å kjøre. Ikke er den så dyr å eie heller.

Skrevet

Har tatt noen flere bilder.. ikkje nyvaska.. :?

img0995tq3.th.jpg

Setene blir alltid mykje lysare på bilde enn dei egentlig er..

img0998rm3.th.jpg

img1000mt3.th.jpg

img0999eg1.th.jpg

img0954br5.th.jpg

img0952vr5.th.jpg

Jah..hvorfor ble bildene så små? :roll:

Skrevet

Planane mine med bilen er i første omgang meget beskjedne! Skal skaffe meg noen gummimatter, stoff er litt upraktisk om høsten\vinteren... og så har eg lyst på nytt ratt, et litt meir sportslig et :D Men det haster jo ikkje.. On Angeleyes har eg tenkt på.. Noen som har forslag til hvilke ringer eg bør kjøpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...