Gå til innhold

Endelig kjøpt BIL! Nye bilder

Lars
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den kommer du til å bli glad i, om den er like fin som min! :)

Har fortsatt planer for min jeg også, men de er utsatt il neste "sommerdekksesong".

40/30 senk, 19" og lakkere dørlister, så sier jeg meg ferdig. (utvendig hvertfall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Gått langt? Skal kjøpe maken bil nå :) Hva måtte du ut for den om jeg tørr spørre? Så veldig bra ut. No digg utstyr som sportsstoler osv?

Hadde en 92 Mazda Mx-3 som førstebil jeg. E46 320 blir 2. bil :) Jeg er også 19 år og skal betale bilen selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er fin førstebil ja. Førstebilen min var en Calibra 16v. Grei bil forsåvidt, bortsett fra at den smuldret bort...

Mexos: Bilønsket i signaturen din passer perfekt til min bil. Bare synd at den ikke er til salgs :mrgreen:

Men E46 320 kan anbefales. Ikke noe råskinn akkurat, men sterk nok til at bilen er gøy å kjøre. Ikke er den så dyr å eie heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planane mine med bilen er i første omgang meget beskjedne! Skal skaffe meg noen gummimatter, stoff er litt upraktisk om høsten\vinteren... og så har eg lyst på nytt ratt, et litt meir sportslig et :D Men det haster jo ikkje.. On Angeleyes har eg tenkt på.. Noen som har forslag til hvilke ringer eg bør kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...